[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

دستگیری سارق باغات با ۳۵ فقره سرقت در شیراز ، روزنامه شیراز نوین

دستگیری سارق باغات با 35 فقره سرقت در شیراز 

فرمانده انتظامی «شیراز» از دستگیری سارق با 35 فقره سرقت در محدوده باغات «دارنگون و بیدزرد» خبر داد. سرهنگ «فرج شجاعی» در گفت‌‌وگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات در محدوده دارنگون و بیدزرد شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران «پایگاه تجسس و پاسگاه دارنگون» قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند. فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهم در بازجویی صورت گرفته به 35 فقره سرقت از باغات و اماکن خصوصی اقرار کرد، گفت: در این خصوص 3 مالخر نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی نیز دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، تصریح کرد: از کشاورزان می‌خواهیم نسبت به گماردن نگهبان با صلاحیت در مزارع و باغات اقدام لازم را به عمل آورند و گشت‌زنی مداوم در باغات داشته باشند و در صورت مشاهده فرد یا افرادی که مشکوک به نظر می‌رسند، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی110 اطلاع دهند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی