[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

درمان تپش قلب با این روش خانگی، روزنامه شیراز نوین


بیماری تپش قلب یکی از خطر ناک‌ترین بیماری‌ها است که گاهی اوقات حتی می‌تواند باعث مرگ فرد بشود. به گزارش صدآنلاین، تپش قلب دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد، از دلایل تپش قلب می‌توان به کاهش سطح آب بدن، افزایش استرس، استفاده از رژیم غذایی نامناسب، استفاده از تحریک کننده، استفاده از برخی از داروها و... اشاره کرد. 
 گل گاو زبان
یکی دیگر از مواد گیاهی دارویی که در درمان تپش قلب مؤثر است؛ گل گاو زبان می‌باشد. همان طور که در قسمت بالا نیز اشاره کردیم، پمپاژ سریع خون توسط قلب می‌تواند باعث ایجاد تپش قلب شدید شما بشود. گل گاو زبان می‌تواند این پمپاژ را به حالت عادی و نرمال خود بازگرداند و از تپش قلب در بدن شما جلوگیری کند. 
به‌ لیمو
از به لیمو از گذشته تاکنون در طب سنتی استفاده می‌شد. به لیمو باعث ایجاد آرامش اعصاب در بدن شما می‌شود و این موضوع در نهایت از ضربان شدید قلب شما جلوگیری می‌کند. همان طور که می‌دانید یکی از عوامل اصلی ایجاد تپش قلب اعصاب ناآرام می‌باشد. 
اسطوخودوس
اسطوخودوس نیز یکی از گیاهان دارویی می‌باشد. اسطوخودوس به خاطر طبع گرمی‌که دارد می‌تواند باعث کاهش اضطراب و استرس در بدن فرد بشود و این موضوع در نهایت از تپش قلب شدید در بدن افراد جلوگیری می‌کند. 
بهار نارنج
بهار نارنج نیز یکی از گیاهان دارویی آرامش بخش می‌باشد که می‌تواند اضطراب را از شما دور کرده و اعصاب شما را نیز آرام کند. این موضوع هم می‌تواند باعث درمان تپش قلب شما بشود. 
بادرنجبویه
بادرنجبویه نیز می‌تواند به درمان تپش قلب شما کمک فراوانی بکند. از بادرنجبویه به عنوان یک داروی مسکن و آرام بخش استفاده می‌شود. در واقع می‌توان گفت که بادرنجبویه باعث آرامش شما و در نهایت جلوگیری از تپش قلب می‌شود. 
بابونه
دمنوش بابونه نیز می‌تواند در درمان تپش قلب نقش بسیار مهمی ‌داشته باشد. بابونه می‌تواند اعصاب شما را به راحتی آرام کرده و استرس را از شما دور کند و پمپاژ خون توسط قلب را به حالت نرمال خود در بیاورد. 
 گلاب
شما می‌توانید در اکثر مواقع تپش قلب خود را با برخی از مواد در داخل خانه به راحتی درمان کنید. یکی از موادی که می‌تواند باعث تپش منظم قلب شما شو، گلاب می‌باشد. گلاب می‌تواند پمپاژ غیر عادی خون را تنظیم کند. همچنین گلاب می‌تواند از سکته‌های ناگهانی قلبی که گاهی اوقات منجر به مرگ فرد می‌شوند نیز جلوگیری کند. 
قهوه
همان طور که می‌دانید یکی از عوامل اصلی تپش قلب شدید در افراد وجود اضطراب و استرس زیاد می‌باشد. قهوه می‌تواند اضطرب و استرس را از شما دور کرده و تپش قلب شما را نیز به حالت عادی برگرداند. در صورتی که دچار تپش قلب شدید، می‌شوید؛ می‌توانید برای مدتی تپش قلب خود را با قهوه درمان کنید تا وقت کافی برای مراجعه به پزشک قلب را داشته باشید.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی