[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

فاصله کم رقابت‌های جهانی و آسیایی مشکل‌ساز شد گرایی‌ها به هانگژو نمی روند!، روزنامه شیراز نوین

تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، بلافاصله با همان چهره‌های شاخص خود راهی بازی‌های آسیایی چین می‌شود.
بلیت برادران گرایی برای هانگژو رزرو نشد
به گزارش شیرازنوین و به‌نقل از ایران ورزشی، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ از ۲۵ شهریور به میزبانی بلگراد صربستان برگزار می‌شود. تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ترکیب پویا دادمرز در ۵۵، مهدی محسن‌نژاد در ۶۰، ایمان محمدی در ۶۳، محمدرضا گرایی در ۶۷، دانیال سهرابی در ۷۲، محمدعلی گرایی در ۷۷، علی‌رضا مهمدی در ۸۲، ناصر علیزاده در ۸۷، محمدهادی ساروی در ۹۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی بلگراد صربستان حاضر می‌شود.
۱۰ روز بعد از مسابقات قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی به میزبانی هانگژو برگزار می‌شود که تیم ملی کشتی فرنگی تقریباً با همان نفرات جهانی راهی این بازی‌ها می‌شود.
این تصمیم در حالی اتخاذ شده که پیش از این علی‌رضا دبیر اعلام کرده بود که به دلیل اختلاف نظر با کمیته ملی المپیک از نفرات اصلی خود استفاده نمی‌کند. دبیر این حرف را چند بار مطرح کرد، یک بار در دوره مدیریت صالحی‌امیری و یک بار هم در دوره محمود خسروی‌وفا، ولی حالا ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شده که نشان از حضور همه‌ چهره‌ها در ترکیب این تیم دارد.
براساس شنیده‌ها در وزن ۶۰ کیلوگرم، میثم دلخانی، دارنده مدال طلای جهان ۲۰۲۱ عازم بازی‌های آسیایی می‌شود. در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا گرایی، دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک مد نظر کادر فنی است، اما کم کردن ۶ کیلو‌گرم در ۱۰ روز حتماً به او آسیب می‌زند. به همین دلیل هم کادر فنی مردد است که از بین گرایی و اسماعیلی یک نفر را انتخاب کند.
شنید‌ه‌ها حکایت از این دارد که گرایی علاقه‌مند به حضور در هر ۲ رویداد است، اما به دلیل کاهش وزن حتماً به سودش نیست.
در وزن ۷۷ کیلوگرم، امین کاویانی‌نژاد، نماینده ایران در بازی‌های آسیایی است و ظاهراً کادر فنی روی نام محمدعلی گرایی برای این دوره از بازی‌ها قلم قرمز کشیده است.
ناصر علیزاده در ۸۷، محمدهادی ساروی در ۹۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان بلافاصله از صربستان عازم چین می‌شوند تا در بازی‌های آسیایی به مصاف رقبا بروند.
این تصمیم نشان از این دارد که ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در بازی‌های آسیایی پُرستاره است و علی‌رضا دبیر از موضع قبلی خود کوتاه آمده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی