[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دعوت شهردار شیراز برای حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر پاک شهیدان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز که با همراهی هیئتی از مدیریت شهری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در بیت شهید غلامعباس عباسی حضور یافته بود، از همه برای حضور باشکوه در مراسم تشییع این شهید عزیز و شهید جهانگیری دعوت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی با حضور در بیت شهید غلامعباس عباسی، حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) را محکوم کرد. شهردار شیراز در این دیدار با تسلیت شهادت شهیدان مظلوم حرم امن الهی، شهید غلامعباس عباسی و شهید محمد جهانگیری برای خانواده‌های آن‌ها طلب صبر کرد. این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز برای مصدومان این حمله ددمنشانه به حریم حرم امن الهی نیز از خداوند متعال طلب صحت و سلامتی کرد.
او در این دیدار به آشنایی دورادور خود با شهید عباسی اشاره و بیان کرد: بسیاری از همکاران و مدیران شهرداری شیراز که در برخی مناطق با او همکاری داشتند، بر حسن رفتار، ایمان و اخلاص این شهید عزیز تأکید داشتند.
اسدی با بیان اینکه هیچ چیزی زیبنده‌تر از شهادت برای شهید عباسی نبود، گفت: این شهید بیشتر ایام سال را روزه می‌گرفت و خادم حرم حضرت شاهچراغ(ع) نیز بود. شهردار شیراز به فعالیت ۳۰ساله شهید عباسی که عضوی از مجمع اسلامی محبین اهل‌البیت(ع) بود، اشاره‌ کرد و شهادت این شهید عزیز حرم امن الهی را به تمامی اعضای مجمع محبین اهل‌البیت(ع) و اهالی شهرستان خرامه که او به‌عنوان فردی عزیز و مخلص در بین آن‌ها جایگاه خاصی داشت، تسلیت گفت.
اسدی تسلیت مجدد خود و مجموعه شهرداری شیراز را به خانواده این شهید عزیز و فرزندان برومند او ابراز کرد و از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده قرارگاه اجتماعی و امنیتی احمد بن موسی(ع)‌ سپاه فجر فارس و همه عزیزانی که برای ادای احترام به شهید غلامعباس عباسی در مراسم حزن و اندوه در بیت او حضور یافته و شرکت داشتند، قدردانی کرد.
شهردار شیراز همچنین عموم شهروندان را برای شرکت در مراسم تشییع و تدفین شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر که روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد، دعوت کرد.
این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز خاطرنشان کرد: شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک این شهیدان، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی است که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و زائران بی‌گناه سومین حرم اهل‌بیت(ع) اقدامات کور و مذبوحانه می‌کنند، است. او همچنین از نیروهای امنیتی که جلوی عمق فاجعه را گرفتند، ابراز تقدیر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی