[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بزرگ‌راه اربعین ایمن شد ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از ایمن‌سازی کریدورهای ارتباطی این استان که منتهی به استان خوزستان می‌گردند، خبر داد. به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و ‌نقل جاده‌ای استان فارس، علیرضا راستیار گفت: دو محور و کریدور ارتباطی قطرویه- نی‌ریز-  استهبان- سروستان- شیراز- ارژن- قائمیه- نورآباد- رستم و محور یزد- دوراهی سورمق- صفاشهر- سعادتشهر- مرودشت- ارژن- قائمیه- نورآباد- رستم که در طرح اربعین مورد تردد زائران و‌ مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قرار می‌گیرد، ایمن‌سازی گردیدند.
راستیار افزود: طول رفت و‌ برگشت کریدورهای اربعینی در استان فارس بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر می‌باشد که با اقدامات راهداری مورد نیاز از ماه‌های قبل ایمن‌سازی شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و ‌نقل جاده ای استان فارس اظهار داشت: نصب نیوجرسی، خط‌کشی، ایمن‌سازی مقاطع دارای پتانسیل وقوع تصادف، به‌روزرسانی سیستم‌های روشنایی، آرام‌سازی ترافیک در مقاطع مسکونی، لکه‌گیری و روکش آسفالت، نصب علائم و… از جمله اقدامات راهداری برای تردد ایمن و روان زائران اربعینی حسینی(ع) می‌باشد که تا پایان طرح نیز تداوم دارد. وی همچنین افزود: در ایام قبل و بعد از اربعین نیز گشت‌های راهداری در محورهای منتهی به استان خوزستان فعال هستند و به خدمات‌رسانی مشغول می‌باشند. راستیار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تمامی کاربران جاده‌ای می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۴۱ و همچنین سایت www.141.ir آخرین وضعیت ترافیکی، جوی یا هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت در بخش‌های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را ثبت کنند تا توسط همکاران ما رسیدگی‌های لازم به عمل آید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی