[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پیش‌ثبت‌نام مجلس دوازدهم پایان یافت ، روزنامه شیراز نوین

رئیس ستاد انتخابات این استان فارس گفت: ۲ هزار و ۷۱۵ متقاضی داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند. به گزارش تسنیم، اسماعیل قزل‌سفلی رئیس ستاد انتخابات استان فارس ‌با اشاره به پایان یافتن زمان انجام پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس افزود: طی این هفت روز در 15 حوزه انتخابیه استان افزون بر 2 هزار و 715 نفر پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دادند که از این تعداد 2 هزار و 369 نفر مرد (76 درصد) و 346 نفر خانم‌ (13 درصد) هستند. وی ادامه داد: در پیش‌ثبت‌نام انجام شده شاهد 2 اتفاق مهم بودیم؛ یکی اینکه حدود 40 درصد ثبت نام کنندگان جوان بین 30 تا 40 سال هستند که رکورد خوبی در کشور و بیانگر حضور و ورود جوانان به عرصه انتخابات است.
رئیس ستاد انتخابات این استان فارس اظهار کرد: از مجموع 2هزار و 715 نفر پیش‌ثبت‌نام کنندگان 2 هزار و 200 نفر از میان جامعه نخبگان و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و دکترا هستند که این حضور نوین تشکیل مجلسی با حضور متخصصان، نخبگان و افراد باتجربه است. سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم 924 نفر اقدام به انجام پیش‌ثبت‌نام کردند که امسال این عدد با 293 درصد رشد به 2 هزار و 715 نفر رسید.
قزل سفلی افزود: با توجه به استقبال بسیار خوبی که در انجام پیش‌ثبت‌نام‌ها شاهد بودیم و اختلالاتی که در سامانه ایجاد می‌شود ممکن است آمار مذکور دچار تغییراتی شود. وی ادامه داد: میزان استقبال حدود 40 درصدی جوانان در استان فارس در پیش‌ثبت‌نام‌ها بیانگر این نکته مهم است که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب به نظر می‌رسد جوانان در حال وارد شدن به یک حوزه نقش آفرینی جدید هستند و این با اهداف بلند انقلاب اسلامی انطباق دارد.
او افزود: نگاه ما به 2 هزار و 715 پیش‌ثبت‌نام انجام شده به عنوان 2 هزار 715 ایده، نظر و طرح در جهت توسعه و پیشرفت کشور و استان است و باید از این ظرفیت ایجاد شده استفاده بهتری بشود.
وی گفت: اینکه نخبگان و متخصصانی که وارد عرصه انتخابات شده‌اند نشان می‌دهد می‌شود با تکیه بر دانش، علم،و ایمان، باور و خوداتکایی جوانان این کشور، مشکلات مردم و نظام را با نقش آفرینی بهتر جوانان می‌توان حل کرد و در مسیر تمدن نوین اسلامی بهتر گام برداشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی