[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم برق با ۲۰ فقره سرقت در بوانات ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی بوانات از دستگیری سارقان حرفه‌ای با اعتراف به 20 فقره سرقت سیم و کابل برق خبر داد.
سرهنگ «ابوالحسن مزارعی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، با تأکید بر تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرائم، به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تأکید و اظهار داشت: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت مردمی بسیار حائز اهمیت است.
وی در ادامه بیان داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق در استان یزد و متواری شدن سارق به سمت شهرستان بوانات، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. فرمانده انتظامی بوانات تصریح کرد: مأموران این فرماندهی حین گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی،‌ موفق شدند 2 سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را دستگیر 
کنند.
سرهنگ مزارعی با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان 700 متر کابل برق مسروقه کشف شد، افزود: سارقان در تحقیقات پلیس به 20 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح استان یزد اعتراف کردند. این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان 30 و 35 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: پلیس برای تأمین امنیت و ارتقای احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی