[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پشت پرده بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال انگلیس ، روزنامه شیراز نوین

پل باربر، مدیرعامل برایتون، توضیح می‌دهد که چگونه مویزس کایسدو به جای لیورپول در تابستان امسال چلسی را انتخاب کرد. به گزارش «ورزش سه»، پل باربر، مدیرعامل برایتون، اعتراف کرد که آنها از تصمیم مویزس کایسدو برای انتقال به چلسی به جای لیورپول شگفت‌زده شدند.
کایسدو یکی از بازیکنان مطرح نقل‌وانتقالات تابستانی بوده و باشگاه‌های لیورپول و چلسی برای چند هفته روی خرید این بازیکن رقابت داشتند.
هر دو باشگاه به یک هافبک نگهدارنده نیاز داشتند، زیرا در حال انجام تغییرات اساسی در تیمشان هستند، اما آبی‌ها در نهایت در نبرد برای ستاره سابق برایتون پیروز شدند.
باربر به تاک اسپورت گفت: لیورپول یک باشگاه فوق‌العاده است، تصور می‌کنید کسی برای شانس بازی در آنفیلد در بزرگراه M6 حضور دارد اما به هر دلیلی، مویزس و ایجنتش تصمیم گرفتند لندن مقصد مورد علاقه‌شان باشد. در آن شرایط ما در موقعیت دشواری بودیم. ما بر سر یک قرارداد رکوردشکن در انگلیس مذاکره کردیم و چندین روز را با لیورپول کار کردیم و آنها در تمام مدت حرفه‌ای رفتار کردند. در آن مرحله(زمانی که بازیکن تصمیم گرفت، نرود) ما از مذاکره خارج شدیم، همه چیز بین بازیکن و لیورپول بود.
او درباره آغاز مذاکرات با چلسی هم عنوان کرد: وقتی مشخص شد که او به لیورپول نمی‌پیوندد، سپس باید همه چیز را دوباره انجام می‌دادیم(مذاکره برای انتقال رکوردشکن انگلیس) که انجام دادیم. ما کار خود را با چلسی آغاز کردیم و باید از منافع خود و بازیکن محافظت می‌کردیم. ما این کار را انجام دادیم و اکنون مویزس مرحله بعدی در حرفه‌اش را دنبال می‌کند؛ او بازیکن خوبی است و می‌تواند یکی از بهترین هافبک‌های جهان باشد که پتانسیل بالایی دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی