[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهردار شیراز: داعشیان بدانند مردم به عشق انقلابشان همیشه در صحنه هستند، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز با بیان اینکه داعش ملعون بداند که مردم به عشق انقلابشان همیشه در صحنه هستند و انتقام خون شهدا و تعرض به حریم حرم حضرت شاهچراغ(ع) را خواهیم گرفت، گفت: تعداد زائرین به حرم حضرت شاهچراغ سومین حرم اهل‌بیت(ع) بیش از پیش افزوده می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در حاشیه مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) با تسلیت به مردم استان فارس گفت: جمعیت بسیار کم‌نظیری در تشییع شهیدان شاهچراغ(ع) شرکت کردند و این نشان‌دهنده این است که مردم پای نظام و انقلاب‌شان هستند.
ا‌و افزود: این مشارکت و همدردی مردم در تشییع شهدای شاهچراغ(ع) بسیار باارزش است. شهردار شیراز با محکومیت حمله کوردلان و داعشیان ملعون به زائرین حرم حضرت شاهچراغ(ع)، شهادت این دو عزیز را تسلیت و تبریک گفت.
اسدی با بیان اینکه داعش ملعون بداند که مردم به عشق انقلابشان همیشه در صحنه هستند و انتقام خون شهدا و تعرض به حریم حرم حضرت شاهچراغ(ع) را خواهیم گرفت، گفت: تعداد زائرین به حرم حضرت شاهچراغ سومین حرم اهل‌بیت (ع) بیش از پیش افزوده می‌شود.
عیادت مدیریت شهری شیراز از مجروحین حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ(ع) 
 مدیریت شهری شيراز با حضور در بیمارستان نمازی از مجروحین و مصدومین حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی-شاهچراغ(ع) عیادت و ضمن محکومیت این حمله از نزدیک در جریان روند درمان آن‌ها قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مدیریت شهری با حضور در بیمارستان نمازی از مجروحین و مصدومین حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی-شاهچراغ(ع) عیادت و ضمن محکومیت این حمله از نزدیک در جریان روند درمان آن‌ها قرار گرفت.
شهردار  شیراز در این عیادت با بیان اینکه دشمنان خیال خام دارند که می‌توانند با این‌گونه اعمال ددمنشانه و تروریستی، مردم را از مدار انقلاب اسلامی خارج کنند، اظهار کرد: مظلومیت شهدا و مجروحین حریم امن الهی در این جنایت نشان‌دهنده خوی وحشیانه دشمنان بوده است.
محمدحسن اسدی در این عیادت که سید ابراهیم حسینی رئیس و سیده مریم حسینی سخنگو و محمود صفایی عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز حضور داشتند، با قدردانی از کادر بیمارستان که تلاش خود را نسبت به بهبودی مجروحین این حمله کور تروریستی انجام می‌دهند، بیان کرد: با چنین حرکت‌های کور تروریستی، خواب دشمنان و ایادی آن‌ها تعبیر نخواهد شد؛ چراکه نه‌تنها خللی در عزم و اراده ملت برای حفظ انقلاب اسلامی به وجود نمی‌آید بلکه مردم ما در همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبندتر خواهند بود. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی