[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پیشگامی آب منطقه‌ای فارس در اطلاع‌رسانی، آموزش و فرهنگ‌سازی، روزنامه شیراز نوین

نشست مشترک شرکت آب منطقه‌ای فارس با مدیران و نمایندگان نهاد خانه کشاورز استان  برگزار شد.  به گزارش روابط‌عمومی آب منطقه‌ای فارس، جلسه‌ای با موضوع فرهنگ‌سازی برگزار شد که در راستای اطلاع‌رسانی، آموزش و فرهنگ‌سازی یکی از پروژه‌های مهم طرح احیا و تعادل‌بخشی بود.
میزبان این نشست آب منطقه‌ای فارس بود که توسط شرکت مهندسین مشاور سنگاب زاگرس در سالن کنفرانس شرکت آب منطقه‌ای فارس برگزار شد.
در این نشست مسئولان مختلفی از نهاد‌های گوناگون حضور یافتند: که شامل محمد‌حسین فخیمی، دبیر اجرایی خانه کشاورز استان، مدیران و نمایندگان نهاد خانه کشاورز، علی‌اکبر بازیار، مدیرحفاظت و بهره‌برداری از منابع آب، محمد‌مهدی شریفی، مدیرهماهنگی امور آب شهرستان‌ها، حمیدرضا حیدری، رئیس گروه احیا و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی، صدیقه حسن زاده، رئیس گروه حفاظت و بهره برداری از منابع آب زیرزمینی بودند. علی‌اکبر بازیار، مدیر حفاظت و بهره‌برداری در خصوص شرایط آبی استان، چالش‌های موجود، اضافه‌برداشت از آبخوان‌های استان، کسری مخزن و افت سطح آب زیرزمینی که قابل‌توجه است، توضیحاتی ارائه کرد.
بازیار تأکید کرد: نصب کنتورهای هوشمند بسیار مفید و حائز اهمیت می‌باشد.
در ادامه نیز مسائل و مشکلات کشاورزان از سوی نمایندگان خانه کشاورز شهرستان‌ها مطرح شد و توضیحات لازم توسط مدیران ارائه گردید. 
در پایان پرسش و پاسخ بین حاضران در جلسه و نمایندگان آب منطقه‌ای فارس انجام شد که راهکار و پیشنهادهایی جهت مصرف بهینه آب با درنظرگرفتن شرایط اقتصادی کشاورزان ارائه شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی