[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

اعتبار، شتاب بزرگراه شرقی را گرفت ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، محمودرضا طالبان با اشاره به بازدید انجام‌شده از روند احداث بزرگراه شیراز-فسا-داراب-بندرعباس گفت: این پروژه یکی از محورهای بسیار مهم و شریانی برای فارس و کشور است.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس با یادآوری اینکه مطالبات بالای پیمانکار پروژه بزرگراهی شیراز-فسا-داراب-بندرعباس، دلیل کندی کار در قطعه باقی‌مانده است، گفت: روند احداث بخش باقی‌مانده این پروژه، در صورت تأمین اعتبار شتاب مناسبی خواهد گرفت.
محمودرضا طالبان با اشاره به بازدید انجام‌شده از روند احداث بزرگراه شیراز-فسا-داراب-بندرعباس، ادامه داد: این پروژه یکی از محورهای بسیار مهم و شریانی برای فارس و کشور است.
او اضافه کرد: تردد بسیار زیاد به ویژه ترانزیت کالا و حوادث رانندگی متعدد رانندگی از نکاتی‌ است که توجه به تکمیل این پروژه را به یک ضرورت بدل کرده است.
طالبان با بیان اینکه از سال ۱۳۸۴، موضوع چهاربانده شدن این محور مواصلاتی و تبدیل آن به یک محور بزرگراهی، مد نظر قرار گرفت و به اولویت بدل و اجرایی شد.
وی با بیان اینکه بخشی از این مسیر در محدوده تحت مدیریت اداره کل راه و شهرسازی فارس قرار دارد هم گفت: کل مسیر این پروژه ۳۵۰ کیلومتر بوده و تاکنون ۲۱۴ کیلومتر آن چهاربانده شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: ۷۵ کیلومتر از ۱۳۶ کیلومتر باقی‌مانده، حد فاصل شهرهای فسا به داراب و جنت شهر به سمت رستاق نیز توسط پیمانکار در حال اجراست و عملیات زیرساختی ۴۰ کیلومتر تمام شده و آماده اجرای آسفالت است. طالبان با تأکید براینکه عملیات آسفالت ۴۰ کیلومتر مذکور حداکثر ظرف سه ماه قابل انجام است، اعلام کرد: به دلیل مطالبات ۳۰۰۰ میلیارد ریالی پیمانکار، عملیات اجرایی روند کندی دارد. مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: در صورت تأمین اعتبار می‌توان قسمتی از این مسیر پرتردد و پرحادثه را به شکل چهارخطه اجرا و ایمن کرد و مابقی مسیر را نیز به صورت مستمر حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۵ به پایان بُرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی