[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شیراز میزبان خراطان کارآفرین ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین به‌نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: سی‌و‌سومین نمایشگاه مبلمان منزل و اداری شیراز، از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آغاز به کار کرد. دکتر محسن نهاوندی افزود: شرکت‌های مطرح تولیدی مبلمان از استان‌های فارس، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، مرکزی، همدان، البرز و لرستان در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.
 او ادامه داد: این دوره نمایشگاه مبلمان شیراز با حضور 130 شرکت تولیدی در مساحت 16 هزار متری سالن‌های حافظ، سرو، بهار، نرگس، ملاصدرا و اردیبهشت سایت نمایشگاهی‌فارس برگزار شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی با بیان اینکه نمایشگاه‌های داخلی ویترینی مهم برای ارائه محصولات تولیدکنندگان مبلمان محسوب می‌شوند،گفت: هدف نمایشگاه‌ها برای صنعت مبلمان؛ هم تأمین بازار مورد نیاز داخل تولیدکنندگان است و هم اینکه با تبادل اطلاعات و دانش و تجربیات مشارکت‌کنندگان می‌تواند زمینه صادرات محصولات را مهیا کند. نهاوندی گفت: صنعت مبلمان به ‌دلیل تأثیر زیاد بر حوزه اشتغال و توسعه صادرات از اهمیت ویژه‌ای در رونق اقتصاد کشور برخوردار است. مدیر‌عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس ادامه داد: شهروندانی که قصد خرید مبلمان، سرویس خواب و تشک و کالای خواب را داشته باشند، می‌توانند از تخفیفات در این نمایشگاه بهره‌مند شوند.
او بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا روز یکشنبه بیست‌ونهم مردادماه از ساعت 17 الی 22 با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌الملی فارس از این نمایشگاه بازدید کنند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی