[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عملیات تراش و ترمیم آسفالت معابر در حال انجام است، روزنامه شیراز نوین

مدیر آسفالت شهرداری منطقه سه شیراز:
 عملیات تراش و ترمیم آسفالت معابر 
در حال انجام است

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه شیراز، مهندس رنجبر، مدیر آسفالت این شهرداری  از اجرای عملیات تراش و ترمیم آسفالت برخی از معابر منطقه سه خبر داد و گفت: در کنار طرح جهش آسفالت، معابری از منطقه که قسمت‌هایی از روکش آسفالت آنها دارای مشکل ویا شکستگی  می‌باشند، برای جلوگیری از آسیب بیشتر عملیات تراش و ترمیم آسفالت در این معابر انجام می‌شود و در حال حاضر در خیابان‌های فضیلت و ساحلی جنوبی در حال انجام است.
 کرامت‌الله رنجبر، جلب رضایت مردم در تمامی سطوح عمرانی را برای این شهرداری حائز اهمیت دانست و افزود: یکی از دغدغه‌های این شهرداری ایجاد شرایطی برای سهولت در تردد شهروندان و یا وسائط نقلیه در معابر این منطقه خصوصاً معابر خاکی سطح منطقه است که در همین راستا طرح جهش آسفالت با جدیت هرچه تمام در این منطقه آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بخش اعظمی از معابر سطح منطقه را پوشش دهد.
 مدیر آسفالت و زیرسازی معابر منطقه سه شهرداری شیراز گفت: علاوه بر روکش آسفالت معابر، معابری از سطح منطقه که نیاز به ترمیم و یا بهسازی دارند، شناسایی شده‌اند و براساس اولویت‌بندی، عملیات تراش و ترمیم آسفالت در این معابر نیز انجام خواهد شد.
رنجبر افزود: در بحث محرومیت‌زدایی نیز معابر متعددی تحت پوشش روکش آسفالت قرار گرفته‌اند و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی