[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فرمانده سپاه فجر فارس: نشانه گرفتن زائران حضرت شاهچراغ(ع) اوج خباثت است، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه فجر با ابراز تأسف از اینکه زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) مورد حمله نیروهای تروریستی قرار گرفتند، گفت: کشتن مظلومانه این بندگان خدا هنر نیست، بلکه این اوج خباثت است. سردار یدالله بوعلی، چهارشنبه ۲۵ مرداد در آیین تشییع  شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) بیان کرد: خباثت دشمن در این اقدام موجب شد زائرانی که در حریم امن و عبادتگاه برای عبادت خداوند حضور یافته بودند مورد حمله یک نیروی تکفیری قرار بگیرند.
فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که پادگان، دژ و سربازخانه نیست، زائران از شهرهای مختلف به عشق زیارت احمدبن موسی(ع) به این مکان می‌آیند.
سردار بوعلی اضافه کرد: متأسفانه زائران و خادمان این حرم مورد حمله نیروهای تروریستی قرار گرفتند، کشتن مظلومانه این بندگان خدا هنر نیست بلکه این اوج خباثت است.
او عنوان کرد: هر کسی حتی مسلمان نباشد، چه مسیحی باشد، چه یهودی یا زرتشتی، اگر یک ذره وجدان داشته باشد، نمی‌پذیرد که این اقدام یک اقدام شجاعانه است؛ اقدامی که برای اجرای آن و کشتن بندگان خدا از در یک عبادگاه عبور کنند و به این عمل خبیثانه دست بزنند.
سردار بوعلی گفت: حتی مسیحی و یهودی می‌گویند این زائران بنا بر اعتقاد خود برای عبادت خداوند در این مکان حضور یافتند و کشتن آنها صحیح نیست، چراکه آنها هم‌ خدا را می‌پرستند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی