[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فرزاد بادپا بدون امیال دنیوی تروریست را خلع سلاح کرد، روزنامه شیراز نوین

با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و استاندار فارس از فرزاد بادپا که با اقدام به موقع و شجاعانه خود فرد تروریست را در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) زمین‌گیر کرد، تقدیر شد. رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، روز گذشته در حاشیه این مراسم تقدیر گفت: امروز این توفیق را داشتیم که از آقای فرزاد بادپا از خدام حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که با سرعت عمل خاص خود و اقدام به‌جا و قبل از اینکه تروریست مهاجم بتواند اهداف گسترده‌ای که در سر داشته را دنبال کند، مهار کرد تقدیر کنیم. عارف نوروزی افزود: این جوان شجاع با این اقدام شجاعانه خود مانع از وارد آمدن خسارت‌های بیشتر شد. وی ادامه داد: علاوه بر وی، توفیق قدردانی از مادر بزرگوار وی نیز حاصل شد و امروز سپاسگزاری مجموعه تشکیلات انقلابی را به او ابلاغ می‌کنیم که با این احساس مسئولیت و مسئولیت‌شناسی و اقدام به موقع باعث جلوگیری از آسیب بیشتر شد. او اظهار کرد: مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به همراه استانداری فارس نسبت به رفع برخی مشکلات مطرح‌شده نیز اقدام خواهد کرد.
فرزاد بادپا، الگوی شجاعت و نوع‌دوستی است
استاندار فارس هم گفت: خدا را شاکریم که در بین جوانان عزیز ما و رویش‌های انقلاب هستند؛ این‌گونه الگوهایی از شجاعت و نوع‌دوستی که توجه‌شان به جان دیگران بیش از جان خودشان است و به همنوعان خودشان بیشتر فکر می‌کنند.
محمد هادی ایمانیه افزود: خداوند در بین همه اقشار الگوها و حجت‌هایی قرار می‌دهد که دیگران فردای قیامت نگویند که شرایط برای این‌گونه اقداماتی که منجر به آسایش و سلامت مردم می‌شود، مناسب نبود.
وی ادامه داد: پس از این اقدام شجاعانه، امروز ارگان‌های مختلف درخواست می‌کنند که آقای بادپا، کارمند آن مجموعه شود چراکه بدون هیچ چشم‌داشتی فداکاری کرده و صرفاً به خاطر اینکه وظیفه خود را در قبال حرم مطهر و همنوعان خود انجام داده است.
او اظهار کرد: سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، نیروی زمینی ارتش و وزارت کشور برای به استخدام درآوردن این جوان شجاع و نوع‌دوست اعلام آمادگی کرده‌اند. استاندار فارس با بیان اینکه هیچ حمایت مادی جبران این اقدام شجاعانه را نخواهد کرد، افزود: مقرر شد که یک قطعه زمین به همراه هزینه ساخت تقدیم وی و خانواده او شود. ایمانیه گفت: البته پیش از تشکر و قدردانی از این جوان شجاع باید از مادر او قدردانی کرد که یک شیرمرد را تربیت کرده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی