[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

هیئت فوتبال مهاجرین فارس رسماً آغازبه‌کار کرد، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین- گروه ورزش
تغییر وضعیت و انتخابات شورای فوتبال و فوتسال مهاجرین استان فارس به هیئت فوتبال مهاجرین فارس، با برگزاری انتخابات این هیئت، انجام شد. 
نادر میرزاد، مسئول ارتباطات و هماهنگ‌کننده امور اداری این هیئت، از برگزاری انتخابات و برنامه‌های هیئت فوتبال مهاجرین گزارشی ارسال کرده است که در ادامه می‌خوانید:
آقای خادم الرسول مدیر وقت اداره کل امور اتباع و مهاجرین، آقای جمشیدنژاد معاونت سیاسی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی، آقای اقلیدی معاون بخش حراست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، سرپرستان و مربیان حدود 50 تیم فوتبال و فوتسال مهاجرین استان فارس در این انتخابات حضور داشتند.
کاندیداها: حمید هزاره مسئول شورای فوتبال و فوتسال مهاجرین، صادق ظفری سرپرست تیم مهاجرین ظفر سعدی که با در نظر گرفتن حق بزرگتری و پیشکسوت بودن آقای حمید هزاره به نفع وی کناره‌گیری کردند. روح‌اله حیدری از برگزارکنندگان لیگ‌های فوتبال مهاجرین، امین نوری از پیشکسوتان و سرپرست تیم مهاجرین وحدت، فرید حیدری سرپرست تیم امید سبز 1380.
در این جمع دوستانه و صمیمی تمامی 50 نفر حق رأی داشتند که طی رأی‌های حاصله، آقای حمید هزاره با 28 رأی نفر اول و به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد. 
آقای روح‌اله حیدری 13 رأی نفر دوم و نایب‌رئیس انتخاب شد و آقای نوری و فرید حیدری هرکدام 6 و 10 رأی در مجموع داشتند.
بدین ترتیب هیئت فوتبال مهاجرین رسماً در این تاریخ کارش را شروع کرد. 
حمید هزاره به عنوان رئیس با مشورت نایب‌رئیس، اعضا و مسئولان کمیته‌ها را انتصاب کرد که به شرح زیر می‌باشد:
مسئول کمیته فوتبال آقای غلام سرور حسنی، مسئول کمیته فوتسال آقای شهاب‌الدین بابایی، مسئول کمیته قراردادها آقای صادق ظفری، مسئول امور مالی هیئت آقای مهدی حسن‌زاده، مسئول کمیته انضباطی هیئت آقای نقیب‌اله مومن‌زاده، مسئول ارتباطات و امور اداری آقای نادر میرزاد.
هیئت فوتبال مهاجرین از بدو انتخابات شروع به کار کرده و طبق آیین‌نامه فدراسیون فوتبال و با همان منوال اما با اندکی تغییر اعضا را انتخاب و کار کردند.
برای انتخاب اعضا از میان پیشکسوتانی مانند آقای حسین ظفری، آقای امین نوری که هر دو از مربیان مدرک‌دار و پیشکسوت فوتبال مهاجرین هستند، پیشنهاد همکاری داده شد، اما به خاطر مشغولیت‌های کاری نپذیرفتند.
در بخش فوتسال هم آقای هزاره منتخب سرپرستان در انتخابات به آقای فرید حیدری از فعالین و پیشکسوت عرصه فوتسال پیشنهاد مشاور هیئت فوتبال مهاجرین را داد که آقای حیدری با آرزوی موفقیت هئیت و اعضا در فعالیت‌های ورزشی این مسئولیت را نپذیرفتند.
هیئت فوتبال مهاجرین به طور کاملاً مستقل و زیر نظر اداره ارتباع مهاجرین خارجی استانداری فارس فعالیت می‌کند. هیئتِ انتخاب شده به سرپرستی آقای حمید هزاره، به اداره ورزش و جوانان شیراز و هیئت فوتبال شیراز معرفی شده و هیئت فوتبال نیز همواره همکاری شایانی با هیئت مهاجرین داشته است.
تا اینجا یک سال از مدت چهارساله کار هیئت گذشته و حاصل کار برگزاری 2 دوره لیگ فوتسال و یک دوره لیگ فوتبال را در کارنامه داریم و به یاری خدا و همکاری مسئولان اداره اتباع و مهاجرین خارجی و همچنین هئیت فوتبال شیراز، هیئت مهاجرین در نظر دارد دوره‌های دانش افزایشی داوری و مربی‌گری برای مهاجرین برگزار نماید. در ادامه تا پایان سال ما یک جام برای فوتسال و لیگ فوتبال و همچنین انتخابی تیم‌های منتخب در فوتبال و فوتسال را در برنامه کاری خواهیم داشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی