[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

سومین حرم اهل بیت(ع) آماده میزبانی از زائران حسینی، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- شیرازنوین
amirabadi_shznvn@yahoo.com

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز از مجاهدت در عرصه خدمت‌رسانی به زائران حسینی در شلمچه و سومین حرم اهل بیت(ع) خبر داد. دکتر افسانه خواست‌خدایی در گفت‌وگو با شیرازنوین با اشاره به این موضوع که در دو جبهه به زائران اباعبدالله(ع) مشغول خدمت‌رسانی هستیم، اظهار داشت: اعزام کاروان موکب احمد بن موسی شاهچراغ(ع) از سال گذشته به‌صورت ویژه در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز قرار گرفت و امسال با آمادگی بیشتر و امکانات بهتر آماده برپایی و پشتیبانی از آیین جهانی اربعین خواهیم شد.
او با تأکید بر اهمیت جایگاه ارزنده اربعین در باورهای اعتقادی شیعیان گفت: امیدواریم اقدامات انجام شده نقش مثبتی در میزبانی شایسته از زائران سیدالشهدا(ع) در ایام اربعین و سفر به کربلای معلی داشته باشد.
وی افزود: علاوه بر میزبانی از زائران حسینی در شلمچه و مرز عراق، در اربعین امسال استقبال ویژه‌ای از زائرانی داریم که مسیر شیراز را برای تشرف به کربلای معلی برگزیده‌اند.
دکتر خواست‌خدایی از آمادگی شهرداری شیراز برای پذیرایی از هم‌وطنان و اتباع خارجی در سومین حرم اهل بیت(ع) خبر داد و افزود: بسیاری از هم‌وطنان ما از شهرهای مختلف راهی کربلای معلی می‌شوند و این در حالی است که اتباع خارجی نیز از کشورهای پاکستان، هند، افغانستان و... از مسیر شیراز رهسپار کربلای معلی می‌شوند. به همین دلیل برای پذیرایی شایسته آنها در شیراز کمپ‌هایی آماده ارائه خدمات شده‌اند.
نایب‌رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اقداماتی که در راستای پذیرایی از زائران اباعبدالله در شیراز انجام می‌شود، اظهار داشت: موکب زیباشهر برای استقبال از اتباع خارجی برپا شده و در کمپ باغ جنت و سایت خرم‌شکوه نیز پذیرای هم‌وطنانی هستیم که از مسیر شیراز راهی سفر معنوی اربعین 
می‌شوند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز در پایان با اعلام این خبر که این موکب‌ها تا زمان بازگشت زائران حسینی آماده ارائه خدمات هستند، بیان داشت: امیدواریم با این اقدامات بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای زوار حسینی در شیراز و شلمچه باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی