[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی در نشست ستاد تولیدات دانش‌بنیان: مانع هدرروی منابع شویم ، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی در نشست ستاد تولیدات دانش‌بنیان:
مانع هدرروی منابع شویم 

در سی و نهمین نشست ستاد تولید دانش‌بنیان حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، روند اجرایی توسعه و ارتقای پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه بررسی شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در سی و نهمین نشست ستاد تولید دانش‌بنیان حوزه سلامت دانشگاه با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی بسیاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دست اجراست، گفت: تعدادی از این پروژه‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است و در اولویت قرار دارد که پارک علم و فناوری سلامت، یکی از این پروژه‌های مهم به شمار می‌رود.
دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به اهمیت توسعه پارک علم و فناوری دانشگاه افزود: در زمینه تولیدات حوزه سلامت، مهم‌ترین اصل، خدمت‌رسانی بهتر به بیماران و بهبود شرایط سلامت در جامعه است؛ بنابراین باید به سمتی پیش برویم که تولیدات سلامت‌محور، به بهبود خدمت‌رسانی به مردم و بیماران منجر شود. او اضافه کرد: در زمینه تولیدات بر مبنای علم و دانش، باید به بهترین کیفیت و بهره‌وری توجه و از هدررفت منابع جلوگیری کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: کارها در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بدون ادعا و هیچ‌گونه چشمداشتی انجام می‌شود و هدف اصلی تمام مجموعه، توسعه و ارتقای جایگاه دانشگاه در سطح ملی و بین‌المللی است. اعضای ستاد تولید دانش‌بنیان حوزه سلامت دانشگاه نیز در این نشست، نظرات خود را پیرامون راهکارهای توسعه بیشتر و بهتر پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه، ارائه کردند. همچنین یکی از اساتید پژوهشگر دانشگاه، مطالبی در زمینه یک طرح دانش‌بنیان را که در دانشگاه در حال برنامه‌‌ریزی و اجراست، به حاضران ارائه داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی