[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

پیکر شهید شاهچراغ(ع) مدال‌باران شد، روزنامه شیراز نوین

شماری از قهرمانان وزنه‌برداری شهرستان مرودشت از توابع استان فارس مدال‌های جهانی و آسیایی خود را به محمد جهانگیری، شهید مدافع حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) تقدیم و پیکر این قهرمان ملی را مدال باران کردند.
به گزارش ایرنا، ورزشکاران و قهرمانان ملی همیشه با تأسی از روحیه جوانمردی و ایثار همچون جهان‌پهلوان تختی همواره در مناسبت‌های مختلف حضور یافته و نشان می‌دهند که روحیه پهلوانی دارند و مدال‌های ارزشمند خود را نثار کسانی می‌کنند که قهرمان و مدافع امنیت هستند.
اما این‌بار وزنه‌برداران مرودشتی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهید محمد جهانگیری، حضور یافته و دست به کار بسیار شایسته‌ای زدند؛ که مدال‌هایشان را روی پیکر مدافع حرم حضرت شاهچراغ(ع) گذاشتند تا به پاس حماسه‌ای که این ناجی آفریده و مانع از کشتار بیشتر زائران شده به نوعی قدردانی کنند که جای تقدیر دارد.
*مرودشت قطب وزنه‌برداری، قطب ایثار و جوانمردی
شهرستان مرودشت از سالیان دور یکی از قطب‌های وزنه‌برداری در کشور بوده است که بارها وزنه‌برداران این دیار برای کشورشان در میادین داخلی و خارجی افتخار کسب کردند، اما این‌بار دست به ابتکار جالب و شایسته‌ای زدند تا قطب جوانمردی و گذشت هم باشند. سجاد بهروزی، دارنده مدال طلا و برنز آسیا و مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان، ابوالفضل زارع، دارنده سه نشان طلای مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان ۲۰۲۳ آسیا که اخیراً در هندوستان برگزار شد، علی‌رضا نصیری، دارنده سه مدال نقره آسیایی هندوستان و فرهاد قلی زاده، دارنده ۲ نشان طلا، ۲ نقره و یک برنز آسیا، وزنه‌برداران مرودشتی بودند که مدالهایشان به شهید محمد جهانگیری تقدیم کردند. روز پنجشنبه، پیکر مطهر شهید محمد جهانگیری از نیروهای حفاظت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که در حادثه تروریستی در این حرم به شهادت رسید با حضور گسترده و پرشور مردم شهر مرودشت تشییع شد؛ سپس پیکر مطهر این شهید بزرگوار به روستای کناره این شهرستان منتقل و درگلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی