[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

صدور ۳۰هزار گذرنامه زیارتی در فارس، روزنامه شیراز نوین

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فارس خبر داد:
صدور ۳۰هزار گذرنامه زیارتی در فارس

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فارس گفت: تاکنون در این استان حدود ۳۰هزار گذرنامه زیارتی صادر شده است که بعضی از آنها هنوز در چرخه پست قرار دارد. سرهنگ مهدی افشین‌فر در جمع خبرنگاران با اشاره به تمدید گذرنامه‌های دائمی، به خبرنگاران گفت: طی تفاهم‌ با طرفین عراقی برچسب‌هایی آماده شده که صاحبان گذرنامه‌های فاقد اعتبار از تاریخ یکم مردادماه ۱۳۹۵ می‌توانند با حضور در اداره گذرنامه با استفاده ازآنها اعتبار گذرنامه را تمدید کنند. افشین‌فر ادامه داد: این مسئله باعث شده کمی حجم اقدامات صدور گذرنامه‌ها کمتر شود و عده‌ای که از قبل گذرنامه داشتند، بتوانند راحت‌تر اقدام کنند.
رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فارس اضافه کرد: گذرنامه‌های زیارتی از طریق نرم‌افزار «پلیس من» و هم از طریق مراجعه حضوری در اداره گذرنامه‌های مرکز استان و شهرستان‌ها قابل اجراست.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تمام تلاشمان بر این است که مردم در منزل اقدام به ثبت گذرنامه زیارتی کنند، اظهار کرد: کسانی که زیر ۱۸سال دارند، چون سیم کارتی به نامشان ثبت نیست باید به صورت حضوری اقدام به گرفتن گذرنامه کنند. سرهنگ افشین‌فر خاطرنشان کرد: با توجه به ازدحام متقاضیان در نرم افزار «پلیس من» برای گرفتن گذرنامه زیارتی مشکلاتی برای برخی به وجود آمد که این افراد می‌توانند با تماس به پشتیبانی فنی سایت با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۱۲۴۰۰۹۰ و ۰۲۱۸۱۲۴۰۰۵۰ مشکلات خود را مطرح کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی