[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

جهان منتظر جدال دوباره یزدانی و تیلور، روزنامه شیراز نوین

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: این دوره از مسابقات قهرمانی جهان حساسیت خاص خود را دارد و اوج حساسیت آن رقابت بین یزدانی و تیلور است و جهان کشتی منتظر تماشای دوباره این جدال است.
به گزارش خبرگزاری فارس، منصور برزگر   در خصوص وضعیت کشتی آزاد کشورمان و قهرمانی نوجوانان و جوانان در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار داشت: ما در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان سال‌هاست اول و دوم و سوم می‌شویم. در ادامه هم مسابقات جهانی بلگراد بزرگسالان را داریم که امیدوارم در آنجا هم قهرمان شویم؛ اصل موضوع برای کشتی هم المپیک است، در واقع نتیجه کار در المپیک مشخص خواهد شد. قطعاً مسیر کشتی درست است و ان‌شاءالله در المپیک هم نتایج خوبی را کسب می‌کنیم. 
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص حساسیت مسابقات قهرمانی جهان که در بلگراد برگزار خواهد شد، عنوان کرد: مسابقات جهانی بلگراد در این دوره از رقابت‌ها از حساسیت زیادی برخوردار است و کشتی‌گیران باید در این مسابقات خوب کشتی بگیرند و مهم‌ترین موضوع هم کشتی بین تیلور و حسن یزدانی است که امیدواریم حسن یزدانی در این مسابقات پیروز میدان باشد؛ چراکه مردم ما این انتظار را دارند تا یزدانی این بار تیلور را در بلگراد شکست دهد. 
وی درباره وضعیت کامران قاسم‌پور و شرایط او که گفته می‌شود می‌تواند در مسابقات جهانی کشتی بگیرد هم گفت: من در اردوهای تیم ملی حضور ندارم و نمی‌دانم شرایط کامران به چه شکل است، اما وقتی می‌گوید می‌توانم، قطعاً می‌تواند.
برزگر در خصوص حضور روسیه و بلاروی در مسابقات قهرمانی جهان گفت: اگر روسیه و آمریکا در مسابقات جهانی حضور نداشته باشند که دیگر مسابقات جهانی نیست. رقابت ما با روسیه و آمریکاست و باید اول از همه روس‌ها را از پیش رو برداریم؛ اولین باری هم که روس‌ها را از پیش رو برداشتیم سال 1995 قبل از المپیک در آتلانتا بود. در هر صورت پیروزی مقابل روس‌ها دور از دسترس نیست، اما با بودن روس‌ها مسابقات جذابیت خود را پیدا می‌کند و پیروزی‌ها شیرین می‌شود. 
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سؤال که عیسی حاجی اف می‌تواند به کشتی ما در مسابقات جهانی کمک کند یا خیر، گفت: با یک یا دو ماه نمی‌توانیم بگویم مربی روس می‌تواند تأثیرگذار باشد، باید یک یا دو سال بگذرد تا ببینیم چه اتفاقاتی در کشتی آزاد ما رخ می‌دهد. اگر در کشتی فرنگی ما تأثیر گذاشت برای این بود که 5 سال در ایران بود و پایه فرنگی کشورمان را تغییر داد و امروز می‌بینیم که کشتی فرنگی ما چگونه عمل می‌کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی