[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مدیریت آب‌های سطحی در محله‌های محروم ، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه چهار شیراز مطرح کرد:
مدیریت آب‌های سطحی در محله‌های محروم 

شهردار منطقه چهار شیراز از آغاز طرح عملیات دفع آب‌های سطحی مناطق کمتر برخوردار این منطقه در راستای محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: یکی محله‌هایی که این طرح در آن اجرا می‌شود، قلعه عادل‌آباد است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز، حسام‌الدین اسدزاده گفت: به منظور رفع مشکلات شهروندان در زمان بارندگی و آب‌گرفتگی‌های سطحی معابر، عملیات لوله‌گذاری و دفع و هدایت آب‌های سطحی در چند محله منطقه به ویژه محلات محروم و کمتر برخوردار منطقه چهار در حال انجام است.
وی با بیان اینکه پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی با اعتبار سه‌میلیارد تومان در محدوده شهرداری منطقه چهار شیراز در حال اجراست، گفت: اجرای این طرح برای هدایت و دفع آب‌های سطحی بر اساس نیازسنجی و کارشناسی‌های صورت گرفته در نقاط بحرانی سطح منطقه برنامه‌ریزی و هماهنگی شده است که برای این منظور در سال جاری چندین عملیات لوله‌گذاری در نقاط مختلف سطح منطقه چهار توسط این شهرداری شروع به کار، پیشرفت و تعدادی از آنها در مراحل پایانی به سر می‌برد.
شهردار منطقه چهار شیراز افزود: یکی از مناطق هدف در این طرح لوله‌گذاری آب‌های سطحی در قلعه عادل‌آباد است که هم‌اکنون مراحل پایانی آن در دست اقدام است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی