[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

صدور بار فارس از پایانه لامرد ، روزنامه شیراز نوین

در جریان سفر یک‌روزه مدیرکل اقتصادی استانداری با همراهی رئیس گمرک ایران به لامرد عنوان شد:
صدور بار فارس از پایانه لامرد 

۷۰ درصد صادرات استان فارس از گمرک منطقه اقتصادی لامرد انجام می‌شود 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی لامرد، از موافقت گمرکات کشور مبنی بر تقویت و شبانه‌روزی کردن گمرک منطقه ویژه اقتصادی لامرد خبر داد. به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، در جریان سفر یک‌روزه مرتضی شریفی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با رضوانی فر رئیس کل گمرکات کشور، ضمن بازدید از ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در این کانون صنعتی و معدنی، در نشستی ظرفیت‌های گمرکی شهرستان لامرد را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.
در این نشست، شریفی با اعلام صدور مجوز شبانه‌روزی شدن گمرک منطقه ویژه اقتصادی لامرد تصریح کرد: با توافقی که با سازمان متولی (ایمیدرو) صورت می‌پذیرد، امکانات و تجهیزات در اختیار گمرک قرار خواهد گرفت.
صدور مجوز گمرک اختصاصی آلومینیوم جنوب از دیگر ره‌آوردهای سفر رئیس کل گمرک ایران بود تا از این پس واردات و صادرات کالا در این مجموعه عظیم صنعتی توسط گمرک اختصاصی سالکو صورت پذیرد.
با شبانه‌روزی شدن گمرک در منطقه ویژه، ضمن اجرای کامل رویه‌های گمرکی، سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی ارتقا پیدا خواهد کرد.
لازم به ذکر است از ابتدای سال گذشته با صدور بیش از ۳۸۰ پروانه صادراتی، ۷۳هزار تن کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی لامرد صادر شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی