[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

جهش عمرانی وارد مرحله یازدهم شد ، روزنامه شیراز نوین

سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغاز شده است، گفت: در طول هفته دوم، ۳۹هزار و ۵۲ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۴هزار و ۵۹۴ تُن آسفالت شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد تومان شروع شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.
سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته دوم از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۳۹هزار و ۵۲ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۴هزار و ۵۹۴ تُن آسفالت شده است.
او در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت.
جاویدی با بیان اینکه لکه‌گیری آسفالت در سطح منطقه ۱۰ انجام ‌شده، عنوان کرد: تراش و ترمیم آسفالت بولوار فضیلت، خیابان ساحلی شهدای اصناف در منطقه ۳ نیز انجام ‌گرفته است.
کوچه ۴ خیابان صدق‌گو در منطقه ۲ و کوچه ۲ و ۸ خیابان کاووسی در منطقه ۱۱ نیز از اقدامات در راستای روکش آسفالت در معابر دارای آسفالت قدیمی بوده است که این مقام حوزه ارتباطات مدیریت شهری شیراز به آن‌ اشاره کرد.
سخنگوی شهرداری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده کوچه ۲ ستارخان در منطقه یک، بلوار مجاور بوستان مادر و کودک در منطقه ۵، انتهای کوچه ۴۳ فرهنگ شهر در منطقه ۶، بولوار پرتو در منطقه ۹، بزرگ‌راه شهید سلیمانی و بزرگ‌راه شهید استوار از پروژه‌های عمرانی این کلان‌شهر نیز طی هفته گذشته انجام ‌شده است.
جاویدی گفت: طی ۲ هفته سپری شده از آغاز جهش آسفالت در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، ۹۳هزار و ۵۹۲ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۱۰هزار و ۹۳۵ تُن آسفالت انجام گرفته است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی