[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اجرای «بیا، دیر می‌شود...» در سرچشمه، روزنامه شیراز نوین

نمایش «بیا، دیر می‌شود...» به کارگردانی امیر بهراد رحمانی از ۳۰ مرداد در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) اجرا می‌شود.
به گزارش ایرنا، نمایش «بیا دیر می‌شود...» کاری از گروه هنری خزان ارغوان به نویسندگی داود کریمی و کارگردانی امیر بهراد رحمانی از ۳۰ مرداد تا ۶ شهریور، هر شب ساعت ۲۰ در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) اجرا می‌شود. این نمایش روایت جوانی است که پس از فرار از زندان‌های اموی در جست‌و‌جوی حقیقت روانه کلیسا می‌شود.
عرفان انصاری، محمد صفرزاده، مهدی احمری، امیرحسین پیراشید، علی صدیق‌پور، علی هاشمی، شایان آدینه، محمد سلمانیان، مهدی مروتی و محمدامین مروتی از بازیگران این نمایش هستند.
گروه هنری خزان ارغوان هر سال در ایام فاطمیه نمایش خود را روی صحنه می‌برد، اما امسال هم‌زمان با ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) داستانی تاریخی را به تصویر می‌کشد که در سال ۷۵ هجری قمری و در زمان حیات امام سجاد(ع) رخ داده است.
نمایش «بیا دیر می‌شود...» به صورت نذر فرهنگی و با مشارکت مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) هر روز ساعت ۲۰ اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای آن با مراجعه به پایگاه khazanearghavan.ir یا تماس با شماره ۰۹۳۳۸۸۸۳۷۴۷ بلیت خود را رزرو کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی