[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رضا، طالب، امین و دیگران، روزنامه شیراز نوین

در هفته سوم هم برخی از بازیکنان بیشتر از بقیه نفرات زیر نظر هستند و می‌توانند جزو چهره‌های هفت دیدار پیش رو نام بگیرند.
به گزارش فوتبال 360، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران طی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه با انجام هفت دیدار آغاز و پیگیری می‌شود و جدال استقلال خوزستان و تراکتور روز یازدهم شهریورماه برگزار می‌گردد تا رسماً شاهد بسته شدن پرونده این هفته باشیم. در این گزارش به چهره‌های ویژه هفت مسابقه پیش رو اشاره داشته‌ایم. 
*سپاهان اصفهان - استقلال تهران: رضا اسدی
مهم‌ترین بازی هفته سوم در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود و سپاهان باید پس از تراکتور از یکی دیگر از تیم‌های مدعی یعنی استقلال تهران پذیرایی کند. هر دو تیم، 6 امتیازی هستند و حداقل یکی از آنها پس از پایان بازی مذکور صاحب 100 درصد امتیازات فصل نخواهد بود. چهره ویژه این دیدار می‌تواند رضا اسدی باشد؛ ستاره گران‌قیمت و جدید طلایی‌‌پوشان اصفهانی که استقلال هم یکی از مشتریانش بود، اما تصمیم گرفت راهی این تیم نشود. اسدی طی این دو هفته، 2 گل زده و یک پاس گل ارسال کرده و باید دید می‌تواند در سومین مسابقه متوالی گلزنی کند یا خیر. چالش جالب برای اسدی این است که استقلال تا به حال گلی در این فصل دریافت نکرده است. شهریار مغانلو، محمدجواد حسین‌نژاد، حسین حسینی و احتمالاً مهرداد محمدی دیگر بازیکنان جالب توجه این دیدار هستند.
*پرسپولیس تهران - ذوب‌آهن اصفهان: شهاب زاهدی
بعد از جدایی مهدی عبدی حالا رسماً شهاب زاهدی تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس است؛ بازیکن سابق تیم پوشکاش مجارستان در 2 بازی ابتدایی نمایش کم‌فروغی داشته و سهمی در 2 گل زده‌شده پرسپولیس نداشته است. او حالا بیش از پیش مورد توجه رسانه‌ها و هواداران پرسپولیس است و باید دید در تقابل با ذوب‌آهن می‌تواند طلسم‌شکنی کند یا خیر. گلزنی در این مسابقه فشار را از روی دوش یکی از مهاجمان تیم ملی در تورنمنت کافا برمی‌دارد و در سوی مقابل عدم گلزنی و یا حتی گل‌سازی بر شدت انتقادات خواهد افزود. ذوب‌آهن در دو دیدار قبلی موفق به ثبت کلین‌شیت نشده و 3 گل دریافت کرده است. البته که به‌جز زاهدی، وحید امیری و مهدی ترابی، دو ستاره دیگر پرسپولیس هستند که در 180 دقیقه اخیر عملکرد دل‌چسبی نداشته‌اند.
*نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان: محمدرضا اخباری
گل‌گهر یکی از سه تیمی است که پس از گذشت 2 هفته هنوز دروازه‌اش باز نشده است. محمدرضا اخباری پس از نمایش درخشان برابر فولاد و شبی نسبتاً آرام در تهران مقابل پیکان باید در قائمشهر و در جدال با نساجی بار دیگر دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا اثبات کند در این فصل اهداف خاص و ویژه‌ای را در تیم جدیدش برای خود ترسیم کرده است. نساجی در شب بازگشت مهدی رحمتی به دنبال کسب اولین برد فصل است و اصلاً دوست ندارد همانند 2 هفته قبل امتیاز از دست بدهد. محمدرضا آزادی، تهدیدی جدی برای اخباری خواهد بود؛ خصوصاً بعد از گل مهمی که برابر مس رفسنجان به ثمر رساند.
*صنعت‌نفت آبادان - پیکان تهران: طالب ریکانی
پیکان با وجود اینکه بردی تا به حال در لیگ بیست‌وسوم نداشته، اما یک رقیب سرسخت برای 2 تیم نساجی و گل‌گهر بوده است. شاگردان رسول خطیبی این‌بار به آبادان می‌روند تا برابر صنعت نفت این شهر پیکار داشته باشند. تیم تحت هدایت عبدالله ویسی پس از باخت سنگین در خانه مقابل استقلال، فولاد را در اهواز از پیش رو برداشت تا با روحیه بالا به مصاف خودروسازان برود؛ طالب ریکانی می‌تواند چهره ویژه این مسابقه باشد. کاپیتان و مغز متفکر برزیل ایران، مقابل فولاد مرد اول میدان بود؛ ابتدا با یک شوت زیبا تیمش را پیش انداخت و در ادامه با پاسی هنرمندانه خیال نفتی‌ها را از بابت کسب اولین 3 امتیاز فصل راحت کرد. حالا همه منتظرند نمایش او برابر تیم سرسخت خطیبی را مشاهده کنند.
*هوادار تهران - آلومینیوم اراک: امین قاسمی‌نژاد
امین قاسمی‌نژاد یکی از معدود بازیکنان این فصل است که در یک بازی هم گل زده و هم گل ساخته است؛ در شبی که هوادار فشار شدیدی را از روی شمس آذر تحمل کرد این ستاره کهنه‌کار تیم محمود فکری بود که با اثرگذاری روی هر 2 گل تیمش، اولین 3 امتیاز فصل را به حساب این تیم پایتخت‌نشین واریز کرد. امین که به تازگی راهی تیم هوادار شده، باید نشان دهد عملکرد درخشانش در هفته دوم اتفاقی نبوده است. رقبای این هفته او شاگردان مجتبی حسینی در تیم آلومینیوم اراک هستند که دست بر قضا آنها هم در هفته دوم به اولین پیروزی فصل دست یافتند. احمد گوهری نمایشی درخشان مقابل مهاجمان استقلال خوزستان داشت و نخستین کلین‌شیتش را به‌ثبت رساند. برنده این دوئل چه کسی خواهد بود؟
*ملوان بندرانزلی - فولاد خوزستان: گادوین منشا
2 تیم صفر امتیازی در شرایطی مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که دیگر فرصتی برای اشتباه ندارند و تحمل یک باخت دیگر عواقب سنگینی را می‌تواند برایشان در پی داشته باشد. ملوانان در دومین میزبانی خود باید به مصاف فولادی بروند که هفته اول را با باختی 3 بر صفر برابر میزبانش گل‌گهر به اتمام رساند. در ترکیب هر دو تیم بازیکنان ناکام زیادی حضور داشته‌اند که در این مسابقه باید توانایی خود را اثبات کنند. یکی از چهره‌های ویژه گادوین منشا است؛ مهاجم باتجربه فولاد در جدال با صنعت نفت ناکام بود و حالا باید در انزلی جبران مافات کند و منصوریان را از بحران نجات دهد.
*مس رفسنجان - شمس‌آذر قزوین: علی‌اصغر اعرابی
اولین بازی هفته سوم بین مس رفسنجانِ و شمس آذر به میزبانی نماینده استان کرمان برگزار می‌شود؛ تنها امتیاز نماینده قزوین در لیگ این فصل در یک بازی خارج از خانه به دست آمده، اما مس نسبت به استقلال خوزستان تیم قدرتری به‌حساب می‌آید. مشخص نیست الهامی در این دیدار از منتظر محمد رونمایی می‌کند یا خیر، اما اگر این اتفاق رخ بدهد، نگاه‌های بسیاری متوجه این بازیکن عراقی خواهد بود. 
در ترکیب شمس آذر شاهد حضور بازیکن ناشناخته، اما خاصی هستیم؛ علی اصغر اعرابی، وینگر فصل قبل شمس آذر پس از 8 گل و 8 پاس گل و ایفا کردن نقشی مهم در صعود این تیم به لیگ برتر، مورد توجه مس رفسنجان قرار گرفت و در نقل‌وانتقالات تابستانی به عضویت نارنجی‌پوشان درآمد، اما در ادامه شاهد بازگشت این بازیکن به ترکیب تیم سعید دقیقی بودیم. 
اعرابی حالا با انگیزه بسیار فراوان در پی این است تا مقابل تیمی که نتوانست برایش به میدان برود، خوش بدرخشد. 
در کنار او رحمان جعفری، زننده تنها گل شمس آذر به هوادار و آقای گل فصل پیش لیگ آزادگان می‌تواند برای اولین‌بار در این فصل از ابتدا به میدان برود؛ او پیکاری جذاب برابر حامد لک، یکی از بهترین‌های مس در این دو هفته خواهد داشت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی