[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

بلینگام محبوب‌ترین شد ، روزنامه شیراز نوین


جود بلینگام به سرعت توانسته خودش را در رئال مادرید مطرح کند؛ تأثیری مشابه جود بلینگام از زمانی که کریستیانو تازه به رئال مادرید پیوسته بود را شاهد نبوده‌ایم و جود خیلی سریع توانسته خودش را به‌عنوان یک ستاره بزرگ در رئال نشان دهد. رونالدو 24 ساله بود که به رئال آمد، اما بلینگام در 20 سالگی تأثیری مشابه گذاشته و شخصیت و اعتماد به ‌نفس بالای خودش را نشان داده است. به گزارش ورزش سه، او در بازی نخست رسمی فصل رئال توانست دروازه بیلبائو را به زیبایی باز کند. شماره 5 جدید رئال در دومین بازی برابر آلمریا دبل کرد و یک پاس گل نیز داد تا در دو بازی زننده سه گل باشد. تنها در فصل 08-2007 بود که وسلی اسنایدر به‌عنوان خرید جدید رئال توانسته بود در دو بازی اول رسمی خود سه گل بزند؛ او دروازه اتلتیکو و ویارئال را باز کرده بود.
فروش پیراهن شماره 5 بلینگام در رئال مادرید بالا بود و هواداران استقبال خوبی از آن داشتند، ولی پس از درخشش او در دو بازی نخست لالیگا، روند فروش پیراهن‌های جود اوج گرفت و حالا بلینگام محبوب‌ترین بازیکن رئال بالاتر از وینیسیوس محسوب می‌شود. هیچ پیراهنی پرفروش‌تر از پیراهن بلینگام نیست و پس از او وینیسیوس و کاماوینگا قرار دارند.
ستاره انگلیسی پس از بازی برابر آلمریا گفته بود: «امیدوارم هواداران از ما راضی باشند؛ زمانی که این اتفاق بیفتد ما خوشحالیم، چراکه هوادارانمان بدون توجه به نتایج، همواره عشق زیادی به ما ابراز می‌کنند.»
بلینگام با درخشش خود در بازی‌های پیش‌فصل و شروع لالیگا ثابت کرده که چرا رئال برای او 103 میلیون یورو هزینه کرده است؛ باید دید او در بازی‌های بعدی نیز همین روند را حفظ خواهد کرد یا خیر.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی