[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

طارمی در پورتو ماندگار شد، روزنامه شیراز نوین

مهدی طارمی قصدی برای جدایی از پورتو ندارد و او امسال نیز برای اژدها به میدان می‌رود. به گزارش ورزش سه، بدون شک مهدی طارمی پرخبرترین تابستان دوران حرفه‌ای خود را تجربه کرد؛ مهاجم ایرانی پورتو با سیلی از پیشنهادات گوناگون و متنوع از سوی باشگاه‌های مطرح اروپایی مواجه شد و ماه‌هاست که نام او را در میان خبرهای مختلف خبرنگاران و رسانه‌های مطرح اروپایی می‌شنویم.
تیم‌های لیگ ترکیه و فنرباغچه از جمله نخستین باشگاه‌هایی هستند که خواستار جذب طارمی شده بودند، اما رفته‌رفته نام مهاجم ایرانی به باشگاه‌های مطرحی لینک شد که میلان و منچستر یونایتد از جمله این تیم‌ها هستند.
در این میان، پیشنهاد روسونری برای به خدمت گرفتن طارمی جدی‌تر بود و آنها حتی پیغام‌های اولیه را برای آغاز مذاکرات به صورت جدی به باشگاه پرتغالی ارسال کردند، اما خواسته‌های غیرمنطقی پورتو و درخواست 30 میلیون یورو برای صدور مجوز جدایی مهاجم ایرانی، منجر به عقب‌نشینی آنها شد و میلان در نهایت ساموئل چوکووئزه را از ویارئال به خدمت گرفت.
دیگر تیم شهر میلان یعنی اینتر هم برای جذب طارمی دست به کار شد، اما آنها نیز با همان پاسخی روبه‌رو شدند که از سوی مقامات پورتو به روسونری ابلاغ شده بود. قیمت بالایی که اژدها برای مهدی می‌خواست سبب شد تا نراتزوری به دنبال مارکو آرناتوویچ برود و این مهاجم که 3 سال از طارمی بزرگتر است را جذب کند.
جدایی هری کین از تاتنهام و پیوستن این بازیکن به بایرن مونیخ نیز سبب شد تا نام پسر بوشهری یک بار دیگر با این تیم انگلیسی پیوند بخورد؛ باشگاهی که 2 سال قبل نیز نیم‌نگاهی به طارمی داشت، اما در نهایت صحبت‌های جدی بین این باشگاه و پورتو صورت نگرفت.
تغییر قوانین سری آ درخصوص بازیکنان خارج از اتحادیه اروپا سبب شد تا میلان یک سهمیه دیگر برای جذب بازیکن غیراروپایی داشته باشد و آن‌گونه که در روزهای اخیر رسانه‌های ایتالیا عنوان کرده‌اند، روسونری باز هم نام طارمی را به لیست بازیکنان مورد نظرش اضافه کرده است، اما در نهایت به نظر می‌رسد که شاهد جدایی بازیکن بوشهری حداقل در این پنجره تابستانی نخواهیم بود.
طبق اطلاعات به دست‌آمده، مهدی طارمی در گفت‌وگو با برخی از دوستان رسانه‌ای و موثق خود در ایران، صراحتاً از ادامه همکاری با پورتو خبر داده تا بدین صورت مشخص شود که مهاجم بوشهری حداقل در پنجره تابستانی تمایلی به جدایی از تیمش ندارد و او را در این فصل نیز با لباس آبی و سفید اژدها خواهیم دید.
طارمی که در آخرین سال قراردادش با پورتو به سر می‌برد، تمایل زیادی داشت تا بتواند از آخرین شانس خود برای حضور در یک تیم بزرگ و ترجیحاً لیگ برتری استفاده کند، ولی اوضاع به کام او پیش نرفت و زیاده‌خواهی مدیران اژدها باعث شده تا مهدی نتواند از پیشنهادات بزرگ تابستانی خود استفاده ببرد و امسال نیز برای آبی و سفیدها به میدان برود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی