[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

والیبالیست‌ها تسلیم نشوند ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین،‌ دور گروهی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به پایان رسید و ۱۲ تیم به مرحله حذفی راه پیدا کردند؛ تیم ملی ایران که در دور مقدماتی مقابل هنگ‌کنگ سه بر صفر و برابر عراق سه بر یک به پیروزی رسید، در مرحله دوم به مصاف پاکستان می‌رود و با پیروزی در این دیدار به نیمه‌نهایی صعود خواهد کرد.
بهنام محمودی، ملی‌پوش سابق والیبال با بیان اینکه قهرمانی در این رقابت‌ها برای ایران مهم است، گفت: این تورنمنت مثل لیگ ملت‌ها نیست و سطح پایین‌تری دارد؛ تنها تیم ژاپن قوی است و حرفی برای گفتن دارد. قطعاً در فینال با این تیم رقابت می‌کنیم.
او در این مورد افزود: ژاپن تیمی آماده است و باید حواسمان باشد تا در شرایط ایده‌آل روحی و روانی مقابل این تیم به میدان برویم؛ اگر از ابتدا سوار بازی شویم و جلو بیفتیم، تماشاگران هم یار سیزدهم ما خواهند شد و کمک می‌کنند، اما اگر از ابتدا استرس بر بازیکنان ما حاکم شود و عقب بیفتیم، تأثیر عکس خواهد داشت.
این کارشناس والیبال اعلام کرد: دیدارهای مرحله مقدماتی و حذفی مثل بازی تدارکاتی است و باعث هماهنگی بازیکنان می‌شود. امیدوارم در فینال با جنگندگی بازیکنان، درایت کادر فنی، بهره گرفتن از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران خوب و فهیم ارومیه ژاپن را شکست بدهیم و قهرمان شویم.
محمودی در مورد واگذاری یک ست به تیم عراق هم گفت: این اتفاقات در ورزش می‌افتد؛ باید تلاش کنیم تا در چنین مسابقاتی که حکم بازی تدارکاتی دارد به هماهنگی برسیم تا مقابل ژاپن در شرایط ایده‌آل باشیم. بازی اصلی ما با ژاپن است و باید تلاش کنیم تا بازیکنان از نظر بدنی، ‌فنی و انگیزشی آماده شوند.
او در مورد به کارگیری بازیکنان جوانی همچون مبین نصری در دور مقدماتی بیان کرد: در تورنمنت‌هایی که سطح پایین‌تری دارند، مربی از تمام بازیکنان خود استفاده می‌کند تا از کورس رقابت خارج نشوند و در شرایط بازی تجربه کسب کنند. این بازیکنان جوان هستند و نیاز به مسابقه دارند تا پخته شوند و پله‌پله جلو بروند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی