[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

تقدیر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از حماسه‌ساز حرم ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در حاشیه برگزاری دوره منطقه‌ای طرح ملی اعتلا ویژه استادان و کارکنان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد از جوان دلاور غرورآفرین حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم که با اهدای هدایایی از سوی هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی شیراز همراه بود، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ضمن گرامیداشت اقدام شجاعانه و دلیرانه فرزاد بادپا در خلع سلاح تروریست مهاجم به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اظهار کرد: اگر از خود گذشتگی و دلاوررمردی این جوان استان فارس نبود چه بسا شاهد تعداد شهدای کثیری در این حادثه تروریستی بودیم. 
دکتر محمدرضا قائدی همچنین به پاس قدردانی از شجاعت و از خودگذشتگی فرزاد بادپا از اعطای مجوز ادامه تحصیل رایگان به این جوان دلاور در مقطع کارشناسی هر یک از رشته‌های دل‌خواه وی در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز خبر داد. دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس همچنین تحصیل رایگان فرزند این دلاورمرد خطه نورآباد ممسنی استان فارس در هر یک از مقاطع تحصیلی مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی شیراز را نیز متقبل شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی