[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

رئال مادرید و غیبت ۵ بازیکن در هفته جدید لالیگا، روزنامه شیراز نوین

رئال مادرید با پنج غایب به مصاف سلتاویگو می‌رود. به گزارش فوتبال 360، آخرین جلسه تمرینی رئال مادرید بدون هیچ مشکلی برگزار شد و به نظر می‌رسد برخی از مصدومان  قادر به همراهی این تیم در بازی‌های آینده هستند. 
رئال مادرید در حالی برای بازی خود در برابر تیم ستاویگو آماده خواهد شد که به‌غیر از ۵ مصدوم اصلی تیم یعنی کورتوا، میلیتائو، آردا گولر، سبایوس و مندی، بقیه بازیکنان خود را در اختیار خواهد داشت. همچنین سبایوس و مندی که به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ مدتی در ترکیب تیم حضور نداشتند، می‌توانند در بازی برابر ختافه، یعنی ۲ هفته بعد، برای رئال مادرید به میدان بروند. 
به‌جز مندی و سبایوس که به احتمال زیاد ۲ هفته آینده بازگشت به میادین را تجربه خواهند کرد، آردا گولر دیگر مصدوم رئال مادرید است و به دلیل جراحی بر روی مینیسک زانو، باید مدتی را به دور از میادین باشد؛ به نظر می‌رسد او از اواخر سپتامبر بتواند در ترکیب حضور داشته باشد. 
کورتوا و میلیتائو  از ناحیه رباط صلیبی زانو دچار پارگی شده‌اند و به احتمال زیاد قادر به همراهی تیم در این فصل نخواهند بود. 
تمرینات رئال مادرید در زمین تمرینی والدبباس انجام شد، دویدن و تمرینات معمول درست پیش از شروع کنفرانس خبری کارلو آنچلوتی و ورود عکاسان به زمین انجام شد و پس از آن درهای ورزشگاه بسته شد و تمرینات تاکتیکی آغاز شد. به نظر می‌رسید، کپا به‌عنوان جایگزین کورتوا، دروازه بان اصلی تیم در دیدار برابر سلتاویگو خواهد بود. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی