[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تبعید پسر بد انگلیس به یک لیگ ناشناخته!، روزنامه شیراز نوین

میسون گرینوود از هرگونه اتهامی در پرونده تجاوز تبرئه شد، اما دیگر نتوانست جایگاه قبلی‌اش در منچستریونایتد را داشته باشد و شیاطین سرخ تمایلی به ادامه همکاری با او ندارند. به گزارش ورزش سه، او از ژانویه 2022 که به اتهام تجاوز دستگیر شد دیگر برای منچستریونایتد به میدان نرفته است.
چند روز پیش بود که گرینوود و منچستریونایتد تأیید کردند که در توافقی مشترک تصمیم گرفته‌اند به همکاری‌شان پایان دهند. در شرایطی که هیچ باشگاهی از لیگ برتر خواهان جذب این بازیکن نیست گفته می‌شود او از ایتالیا و ترکیه پیشنهاداتی دارد.
گرینوود خیلی امیدوار بود که در این شرایط مورد توجه یکی از باشگاه‌های عربستانی قرار گرفته و به جمع ستاره‌های حاضر در لیگ این کشور ملحق شود، اما باشگاه الاتفاق که هدایت آن را استیون جرارد به عهده دارد، جذب ستاره مغضوب یونایتد را تکذیب کرد.
به گزارش تاک اسپورت، اکنون یک باشگاه آلبانیایی جدی‌ترین مشتری گرینوود به حساب می‌آید؛ این باشگاه پیشنهاد خود را به شیاطین سرخ ارائه کرده و منتظر انجام مذاکرات نهایی برای نهایی کردن انتقال است.
گرینوود در مورد جدایی خود از یونایتد گفته بود: «بهترین تصمیم در مقطع فعلی این است که فوتبالم را دور از اولدترافورد ادامه دهم؛ جایی که حضورم باعث از بین رفتن تمرکز باشگاه نشود.»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی