[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نایب‌قهرمانی دختران فارس در پارادو و میدانی کشور ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، دختران فارس با کسب 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز عنوان نایب‌قهرمانی مسابقات پارادو و میدانی جانبازان و معلولان کشور را از آن خود کردند. به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین فارس گفت: رقابت‌های پارا دو و میدانی جانبازان و معلولین در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب شهر تهران برگزار شد.
مجید صباغ زاده افزود: در جریان این رقابت‌ها تیم پارا دو و میدانی استان فارس در بخش بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان با ترکیب زهراع باسی کلاس F57 (ماده پرتاب وزنه و دیسک)، یاسمین عمادی کلاس F57(ماده پرتاب وزنه و دیسک) و فاطمه بازیار F56(ماده پرتاب وزنه و دیسک) با مربیگری خانم آرام معمر و سرپرستی خانم زهرا جوانمردی با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز موفق شدند عنوان نایب‌قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.
وی اسامی مدال‌آوران فارس را به شرح زیر اعلام کرد:
فاطمه بازیار: مدال طلا در پرتاب دیسک و مدال نقره در پرتاب وزنه
زهرا عباسی: مدال طلا در پرتاب وزنه و مدال برنز در پرتاب دیسک
یاسمین عمادی: مدال نقره در پرتاب وزنه
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین فارس در پایان خاطر نشان کرد: در اردیبهشت‌ماه سال جاری تیم بزرگسالان پارا دو و میدانی فارس توانست پس از 25 سال قهرمان کشور شود و خوش بدرخشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی