[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

استاندار فارس: از سرمایه‌گذاری در زمینه صنایع تبدیلی حمایت می‌کنیم، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که این استان در زمینه تولید محصولات کشاورزی، باغی و دامی دارد، از سرمایه‌گذاری در زمینه ایجاد صنایع حمایت می‌کنیم. به گزارش ایرنا، دکتر محمدهادی ایمانیه در دومین همایش سرمایه‌گذاری منطقه‌ای و شهرستانی که با حضور سرمایه‌گذاران شهرستان‌های مرودشت، زرقان، بیضا، پاسارگاد، ارسنجان و سپیدان در شهرستان مرودشت برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه در ۶ شهرستان مذکور کشاورزی و باغداری رونق دارد و با هدف جلوگیری از خام‌فروشی محصولات، سرمایه‌گذاران را دعوت به سرمایه‌گذاری در زمینه صنایع تبدیلی می‌کنیم.
وی ادامه داد: در همین راستا در جریان سفر به شهرستان مرودشت مصوب شد که یک شهرک صنعتی جدید و عمدتاً برای صنایع تبدیلی ایجاد شود و این آمادگی را داریم که در پنج شهرستان دیگر نیز از راه‌اندازی چنین شهرکی حمایت کنیم.
او اظهار کرد: این شهرستان‌ها هم در زنجیره ارزش مواد غذایی اعم از کشاورزی، باغداری، دامداری و مرغداری و هم با توجه به برخورداری از آثار تاریخی و طبیعی، در زمینه گردشگری می‌توانند موفق باشند.
استاندار فارس گفت: در حوزه گردشگری باید برخلاف تبلیغات و معرفی نادرست و خلاف واقعی که غربی‌ها از کشورمان داشته و دارند، کشور و استان و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن را به دنیا معرفی کنیم تا شاهد حضور گردشگران بسیاری در کشور باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی