[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رونق ساخت‌‌وساز با هدف تقویت اقتصاد ، روزنامه شیراز نوین

مدیریت ارشد شهری شیراز در جلسه‌ با انبوه‌سازان و سازندگان مسکن، با نگاهی بُرد-بُرد برای رونق ساخت‌وساز و تقویت اقتصاد شهری در راستای گسترش و پیشرفت این کلان‌شهر و رضایتمندی شهروندان، گام برداشت‌.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مدیریت ارشد شهری شیراز در جلسه‌ با انبوه‌سازان و سازندگان مسکن، با نگاهی بُرد-بُرد برای رونق ساخت‌وساز و تقویت اقتصاد شهری در راستای گسترش و پیشرفت این کلان‌شهر و رضایتمندی شهروندان، گام برداشت‌.
شهردار کلان‌شهر شیراز که بر ایجاد بستر مناسب ‌برای انبوه‌سازی و رفع موانع سرمایه‌گذاران حوزه ساخت مسکن نظیر حذف بوروکراسی تأکید می‌کرد، اراده شهرداری را به‌عنوان نهادی خدمت‌رسان و درآمد-هزینه، تعامل بهینه و گسترش فضای سرمایه‌گذاری در این حوزه به‌منظور تقویت اقتصاد شهری و ایجاد فرصت‌های متعددی نظیر ایجاد اشتغال، مسکن، ازدواج و امنیت دانست.
محمدحسن اسدی با بیان اینکه عدم شکل‌گیری مدیریت واحد و یکپارچه شهری، موانع متعددی را برای فعالان صنعت مسکن ایجاد کرده است‌، بر انسجام بین‌بخشی برای پیشبرد امور این حوزه تأکید و تصریح کرد: برای ساخت و گسترش شهری درخور زندگی باکرامت شهروندان «شیراز؛ شهر سومین حرم اهل‌بیت(ع)»، باید زیرساخت‌های شهری تقویت شوند و این موضوع مستلزم عزم جدی بین‌بخشی و تقویت پایه‌های سرمایه‌گذاری است.
او ایجاد تسهیل در راستای کاهش بوروکراسی، تقویت زیرساخت‌ها، رفع موانع سرمایه‌گذاری و حمایت از انبوه‌سازان و سازندگان مسکن را به‌عنوان موضوعی جدی دانست و بر پیگیری و تعامل آن تأکید کرد. بنا بر این گزارش، در این جلسه که علیرضا اسکندری رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر، قائم‌مقام شهردار و جمعی از معاونان، شهردار منطقه یک و مدیران کل شهرداری شیراز نیز حضور داشتند، انبوه‌سازان عمده مسائل پیرامونی خود و موانع صنعت ساخت‌وساز مسکن در این کلان‌شهر را تشریح کردند و خواستار تعامل مدیریت ارشد شهری برای رفع گره‌های این حوزه‌های مهم شدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی