[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

طارمی همچنان در رادار میلان، روزنامه شیراز نوین

روسونری هنوز یک هفته فرصت دارد تا تصمیم بگیرد که چه کسی ذخیره اولیویه ژیرو خواهد بود. راه حل‌های مختلف روی میز مونکادا و فورلانی از نوک پاری سن ژرمن گرفته تا طارمی و بروخا وجود دارد.
به گزارش ورزش سه، اکیتیکه 21 ساله است و از فصل گذشته برای پاری سن ژرمن بازی می‌کند؛ او در ترافیک خط حمله پاریس، توانست در 32 بازی 4 گل بزند و 4 پاس گل نیز بدهد که آمار بدی نیست؛ پاریسی‌ها او را با 35 میلیون یورو از رنس خریدند.
نقاط قوت: در جلو بازی می‌کند، زیاد می‌دود و بدون مشکل در تمام مناطق فاز تهاجمی می‌تواند بازی کند. دو سال پیش او 10 گل در لیگ یک برای رنس به ثمر رساند. علاوه بر این، او با خصوصیات مهاجمی که میلان به دنبالش است نیز سازگاری دارد؛ جوان، آینده‌دار و متولد 2002؛ او اولین گزینه برای حمله است. 
معایب: مطمئناً تجربه؛ اکیتیکه تنها 4 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده که همه آنها در سال گذشته بود؛ یکی از آنها مقابل یوونتوس در مرحله گروهی.
*آرماندو بروخا
آرماندو بروخا، پسر طلایی چلسی؛ سال گذشته او در ماه دسامبر از ناحیه زانو آسیب دید و بقیه فصل را از دست داد. او که در اسلاو، یک مرکز صنعتی در سی کیلومتری لندن به دنیا آمد، انتخاب کرد که برای آلبانی، کشور والدینش به میدان برود. او از سال 2020 تا امروز 4 گل در 17 بازی برای چلسی به ثمر رسانده است و در تیم‌هایی که قرضی بازی کرده نیز درخشیده است؛10 گل برای فیتسه هلند و 6 گل برای ساوتهمپتون. او را به خاطر سرعت بالایش می شناسند.
*مهدی طارمی
در پرتغال او را اُبیچینیو صدا می‌زنند؛ لقبی که متناسب اوست. مهدی طارمی 31 سال سن دارد و از این حیث با ویژگی‌های مهاجمی که میلان دنبالش است، هم‌خوانی ندارد. کسی که استاد پنالتی گرفتن است و البته با یک ضربه قیچی برگردان شما را غافلگیر می‌کند؛ او در بازی سال 2021 برابر یوونتوس توانست خیلی زود همه را غافلگیر کند.
پورتو مانعی سرسختی است که حداقل 20 میلیون برای این مهاجم می‌خواهد، رقمی که روسونری نمی‌خواهد هزینه کند. سال گذشته او 34 گل به ثمر رساند(80 گل در سه سال گذشته). سباستیا ماسیاس، پزشک سابق تیم ملی ایران با تمجید از میل او به یادگیری و فروتنی گفت: «او همیشه می خواهد رشد کند؛ سالن بدنسازی، تمرینات اضافی و سؤالات مداوم، راز پیشرفت این بازیکن هستند.»
*لورنزو کولومبو
شاید هم میلان لورنزو کولمبو را به‌عنوان ذخیره ژیرو نگه دارد؛ بله این ممکن است. خیلی‌ها این مهاجم را دوست دارند، او فصل قبل 6 گل برای لچه(حضور قرضی) زد و حضور مداوم در ترکیب می‌تواند برای او خوب باشد، اما پیولی دوست دارد یک جایگزین دیگر برای ژیرو داشته باشد؛ هرچند کولمبو در دو سال اخیر رشد زیادی داشته است. کولمبو از 2020 در عضویت میلان قرار دارد و شاید نوبت رسیده که به او اعتماد شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی