[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

توصیف جالب روزنامه‌نگار لهستانی از ستاره ایرانی قلی زاده جواهر فوتبال است، روزنامه شیراز نوین

فن دن بروم، مربی هلندی تیم لخ پوزنان لهستان که علی قلی زاده، ملی‌پوش ایرانی را به خدمت گرفته روزهای سختی را سپری می‌کند. به گزارش ورزش سه، شرایط در اطراف این مربی هلندی بحرانی شده و هواداران لخ پوزنان که صبر زیادی ندارند برای اخراجش کمپین تشکیل داده‌اند؛ موضوعی که تبدیل به بحث رسانه‌ای هم شده و کارشناسان مختلف درباره درستی یا نادرستی‌اش صحبت می‌کنند. 
دیوید دوبراس، روزنامه‌نگار لهستانی در مقاله‌ای چنین ایده‌ای را غیرمنطقی خوانده و رادوسلاو ناوروت می‌گوید که باید به فن دن لروم فرصت کافی داده شود تا لخ را از بحران خارج کند. 
موفقیت در لیگ کنفرانس 
هواداران همواره در زمان حال زندگی می‌کنند، اما این مرد هلندی بود که کار بزرگی با لخ انجام داد؛ او در فصل گذشته شب‌های زیبای زیادی را در لیگ کنفرانس برای هواداران لخ رقم زد؛ برد مقابل فیورنتینا هرچند با شکست در بازی برگشت در نهایت ناموفق بود، اما نتیجه جالبی بود که تیم در لیگ کنفرانس اروپا به دست آورد. 
جواهری به اسم قلی زاده 
فن دن بروم باید تیم را بازسازی کند؛ اندرسون، هوتیچ و بلاژیک بازیکنان شایسته‌ای هستند. این مرد هلندی پس از جدایی قابل‌توجه مایکل اسکوراش، بازیکنان خوبی را به خدمت گرفت تا لخ را به سمت بهتر شدن تغییر دهد. 
او گزینه‌هایی برای محکم کردن خط دفاعی و ایجاد خلاقیت در ترکیب را برای بخش تهاجمی در اختیار دارد. 
علی قلی زاده می‌تواند جواهر خط حمله  و  آس لخ پوزنان در بخش تهاجمی باشد. 
این تیم می‌تواند با او و دیگر بازیکنان این خط شتاب هجومی زیادی داشته باشد؛ اساساً به نظر می‌رسد این تیم  برای پیروزی نهایی در لیگ و جام حذفی لهستان پتانسیل قابل‌توجهی دارد. 
مطمئناً کار آسانی نخواهد بود و مرد هلندی در ادامه با چالش‌های زیادی روبه‌رو خواهد شد، اما می توان گفت که نشانه‌های زیادی وجود دارد که لخ می‌تواند با این مربی به روزهای خوب برسد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی