[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آغاز ساخت مسیر تقاطع کاریان به سمت هَرم با مشارکت خیران، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد: 
آغاز ساخت مسیر تقاطع کاریان 
به سمت هَرم با مشارکت خیران

به گزارش روابط عمومى اداره کل راه و شهرسازى لارستان، حسن شبانى مدیرکل راه و شهرسازی لارستان همزمان با گرامیداشت هفته دولت از شروع عملیات اجرایى تقاطع کاریان به سمت هَرم با مشارکت خیر راه‌ساز خبر داد.
شبانى با بیان اینکه تاکنون تفاهم‌نامه احداث بیش از ٣٣٠ راه با مشارکت خیران منعقد شده، افزود: در حال حاضر در روستاى کاریان چند پروژه توسط خیران به صورت مشارکتی اجرا می‌شود و پویش راه افتاده برای بهسازى و تکمیل این پروژه‌ها توسط خیران نیک‌اندیش و اقدمات گسترده آنها می‌تواند به عنوان یک نماد ارزشمند از ورود خیران در جاده‌ها، شرایط را برای فراگیر شدن این طرح در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان فراهم کند.
وى اظهار کرد: در راستای تفاهم‌نامه بین این اداره کل و خیر راه‌ساز آقاى افشاری بهمن بیگلو، پروژه ورودى روستاى کاریان از شهرستان جویم در حال تکمیل است که این پروژه به طول ٤/٥ کیلومتر در ادامه بزرگ‌ترین پروژه خیرساز دیگ اشکن- خنج- کاریان قرار دارد که انتهاى پروژه جاده دیگ‌اشکن را به ورودى روستاى کاریان وصل خواهد کرد و هم‌اکنون ٣ کیلومتر از این محور آسفالت شده است.
شبانى یادآور شد: پروژه بلوار شمالی کاریان به طول ۲ کیلومتر که از سمت خروجى روستاى کاریان به سمت میدان احمد محمودى در حال انجام است، مى‌تواند زمینه‌ساز توسعه زیرساخت‌هاى این منطقه شود.
مدیرکل راه و شهرسازى لارستان با اشاره به اینکه در پروژه بلوار شمالى خیر نیک‌اندیش آقاى محمدى هزینه‌هاى زیرسازى، ابنیه فنى و بیس را متقبل شده، افزود: عملیات زیرسازى این مسیر به اتمام رسیده و هم‌اکنون آماده آسفالت است.
وى گفت: هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت، در فاز سوم ٦/٥ کیلومتر از مسیر تقاطع کاریان به سمت هَرم با اعتبارى بالغ بر ١٠٠٠میلیارد ریال توسط نیک‌اندیش بزرگوار آقاى بهروز نوروزى ٣/٥ کیلومتر آن ساخته خواهد شد و ٣ کیلومتر دیگر با همت هیئت امناى خیران روستاى هرم به نمایندگى آقاى سلجوقى تکمیل می‌گردد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی