[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

پیوست نشاط اجتماعی در نمایشگاه فارس، روزنامه شیراز نوین

 شهرام شاهد- گروه خبر 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: به دنبال نشاط اجتماعی در کنار عرضه محصولات اقتصادی و پویایی تجارت بین‌المللی در جریان برگزاری هفتمین نمایشگاه مادر، کودک و نوزاد و نمایشگاه اسباب بازی، سرگرمی، صنایع و تجهیزات وابسته هستیم. نهاوندی افزود: یکی از سیاست‌های این شرکت در تدوین و تنظیم تقویم نمایشگاهی ضمن اهمیت به حوزه اقتصاد و تجارت استان، پرداختن به نمایشگاه‌هایی است که می‌تواند به نشاط اجتماعی خانواده‌ها کمک کند.
او گفت: هفتمین نمایشگاه مادر، کودک و نوزاد و نمایشگاه اسباب‌بازی، سرگرمی، صنایع و تجهیزات وابسته از جمله نمایشگاه‌هایی است در همین راستای خانواده‌محوری و نشاط اجتماعی شهروندان در تقویم نمایشگاهی امسال قرار داده شده است.
او ادامه داد: این نمایشگاه‌ها با حضور شرکت‌های فعال در حوزه‌های اسباب‌بازی و سرگرمی، شوینده و بهداشتی کودک، اکسسوری اتاق کودک، پوشاک و سیسمونی، آموزشگاه‌ها، سرویس خواب کودک، آزمایشگاه کودک و کتاب و نوشت‌افزار برپا شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با بیان اینکه از استان‌های مختلف کشور در این دوره از نمایشگاه‌ها حضور دارند، گفت: این نمایشگاه‌ها با حضور بیش از 40 شرکت در سالن‌های سرو و بهار برگزار شده و طبق آمارها 40 درصد شرکت‌کنندگان غیربومی هستند.نهاوندی اضافه کرد: این نمایشگاه‌ها تا روز جمعه دهم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برپاست؛ علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 17 الی 22 از این عناوین نمایشگاهی بازدید 
کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی