[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

برای اولین بار؛ امکان حضور شرکت‌های فناور کارخانه‌های نوآوری در جیتکس فراهم شد، روزنامه شیراز نوین

امکان حضور شرکت های فناور و نوآور مستقر در کارخانه‌های نوآوری سراسر کشور برای اولین بار در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ فراهم شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از شبکه کارخانه های نوآوری ایران، با هدف حمایت از کارخانه‌های نوآوری، برای اولین بار امکان حضور شرکت‌های فناور و نوآور مستقر در کارخانه‌های نوآوری سراسر کشور، در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ دبی فراهم شده است.
دکتر صدری مهر، دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سامان‌دهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: امکان حضور شرکت‌های برتر کارخانه‌های نوآوری جهت حضور در نمایشگاه فراهم شده است.
وی یادآور شد: ارزیابی شرکت های متقاضی معرفی‌شده از سوی هر کارخانه نوآوری، توسط کارگروه متنخب از رؤسای کارخانه‌ها با نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام می‌شود. دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: شرکت‌های برگزیده، ضمن بهره‌مندی از حمایت مالی ۷۵ درصدی، می‌توانند در پایون کارخانه‌های نوآوری، غرفه اختصاصی داشته و آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را ارائه دهند و از این فرصت بی‌نظیر جهت توسعه بازارهای بین‌المللی خود استفاده نمایند.
نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ در کشور امارات از ۲۴ لغایت ۲۸ مهر ماه برگزار می‌شود؛ جیتکس یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های حوزه فناوری جهان است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی