[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کابوس رئال جدی شد وینیسیوس حالا حالاها نیست!، روزنامه شیراز نوین

وینیسیوس در جریان بازی این هفته رئال مادرید برابر مقابل سلتاویگو و به دلیل احساس درد و مصدومیتش خیلی زود و در فاصله 18 دقیقه پس از شروع بازی از میدان خارج شد. 
به گزارش ورزش سه، این بازیکن شرایط چندان بدی نداشت و کارلو آنچلوتی هم پس از پایان این دیدار در نشست خبری به خبرنگاران گفت که احتمالاً او تا پس از وقفه دیدارهای ملی در اختیار رئال نخواهد بود، اما پس از آن شرایط بازگشت به میدان را دارد.
پیش‎بینی می‌شد که به این ترتیب، این ستاره برزیلی در دیدار برابر ختافه به صورت قطعی غایب باشد و شاید بازی برابر رئال سوسیداد را هم از دست بدهد، اما پس از آن به میدان برگردد.
اما حالا شرایط کاملاً متفاوت به نظر می‌رسد؛ الچیرینگیتو خبر داده وینیسیوس بین چهار تا شش هفته قادر به همراهی رئال نخواهد بود که به هیچ‌وجه خبر خوبی برای این تیم و کارلو آنچلوتی در همین ابتدای فصل نیست.
اگر این خبر درست باشد، انتظار می‌رود که او دیدارهای برابر ختافه، رئال سوسیداد، اتلتیکو مادرید، لاس پالماس، خیرونا و اوساسونا را در لالیگا و دو دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از دست بدهد و این موضوع ممکن است باعث دردسر رئال مادرید شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی