[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عملیات نوپو در شیراز ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده پلیس فارس تشریح کرد: قاتل و همدستش در شیراز به هلاکت رسیدند
عملیات نوپو در شیراز 

سردار حبیبی: پس از 2 ساعت درگیری متقابل، سرانجام قاتل و همدستش به هلاکت رسیدند

فرمانده انتظامی استان از هلاکت قاتل و برادرش که در مردادماه سال جاری، همسر خود را در استان قم به قتل رسانده بود، در شیراز خبر داد. سردار «رهام‌بخش حبیبی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در استان قم و متواری شدن قاتل و همدستش به شیراز، مأموران انتظامی قم با اخذ نیابت قضایی به پلیس آگاهی فارس مراجعه کرده و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی فارس با همکاری نوپو یگان ویژه استان و کارکنان اعزامی از قم در یک عملیات منسجم با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل و همدستش را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی کنند. فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مأموران زبده مطلع شدند که قاتل مسلح به سلاح کمری می‌باشد، ادامه داد: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و قصد ورود به منزل را داشتند که قاتل به همراه برادرش اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند. سردار حبیبی تصریح کرد: پس از 2 ساعت درگیری متقابل سرانجام قاتل و همدستش (برادرش) بر اثر تیراندازی مأموران انتظامی به هلاکت رسیدند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از منزل یک قبضه کلت، دو تیغه خشاب و تعدادی مهمات مربوطه کشف شد، تصریح کرد: در پرونده متهم 9 فقره سابقه کیفری از قبیل آدم‌ربایی، اراذل و اوباش، تهدید و رعب و وحشت، بر هم زدن نظم و امنیت عمومی، حمل سلاح و مهمات، قتل و... به چشم می‌خورد.
وی به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد که پلیس فارس به صورت قاطع و قانونی با هرگونه بی‌نظمی و ناامنی برخورد می‌کند. گفتنی است این عملیات و درگیری 2ساعته با هدایت مستقیم سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان انجام شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی