[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

بیش از ۲۰ همایش آموزشی منطقه‌ای در فارس برگزار می‌شود، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس اعلام کرد که تا زمان برگزاری انتخابات، بیش از ۲۰ همایش آموزشی منطقه‌ای در این استان برگزار می‌شود. محمد رضایی روز چهارشنبه هشتم شهریور به خبرنگاران گفت: بیش از ۲۰ همایش منطقه‌ای متشکل از چند شهرستان با موضوعات آموزشی ویژه شهرستان‌ها در ماه‌های پیش رو برگزار می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم به دستور معاون سیاسی امنیتی و توسط اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری انجام شده است.
رضایی با اشاره به برگزاری یک همایش یک روزه با حضور ۱۹۰ نفر از مسئولان و عوامل اصلی اجرایی انتخابات فارس در شیراز، گفت: در این همایش که در سالن اجتماعات حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، موضوعات مختلف تخصصی مربوط به فرایند انتخابات در مراحل مختلف، بررسی قانون اصلاحی جدید انتخابات، راهکارهای تحقق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب توسط سخنرانان و اساتید دوره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دبیر ستاد انتخابات فارس در ادامه با اشاره به حضور استاندار و معاون سیاسی استانداری فارس در این همایش گفت: این همایش برای فرمانداران، بخشداران، کارشناسان انتخابات فرمانداری‌ها، مربیان آموزشی انتخابات استانی، اساتید اداره کل انتخابات وزارت کشور و ستاد انتخابات استان برگزار شد و مباحث به صورت کارگاهی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این مقام مسئول در فارس با بیان اینکه انتخابات در نظام اسلامی مظهر مردم‌سالاری دینی، اقتدار ملی و بصیرت ملت در شکست نقشه‌های دشمنان این ملت است، گفت: امروز مأموریت مشترک همه ما تقویت ایمان و امید در جامعه است که نتیجه آن پیشرفت کشور، فتح قله‌های عزت و افتخار و حضور حماسی ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات آینده خواهد بود.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی