[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

قائم‌مقام شهردار شیراز مطرح کرد: تبلور هم‌افزایی مدیریت شهری شیراز به‌منظور رضایتمندی و امیدآفرینی، روزنامه شیراز نوین

قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز در نشست جهاد تبیین گفت: در دوره مدیریت شهری ششم شاهد تبلور همیاری و هم‌افزایی شورا و شهرداری با دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مردم هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، نشست بصیرتی (جهاد تبیین) حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز با حضور جمعی از مقامات سپاه فجر فارس و فرماندهان این حوزه مقاومت در تالار آزادی برگزار شد.
قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز در این نشست با تشریح بر هم‌گرایی و هم‌افزایی اقدامات مدیریت شهری با دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: در دوره مدیریت شهری ششم شاهد تبلور همیاری و هم‌افزایی شورا و شهرداری با دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مردم هستیم. آرش فرج‌زاده با تصریح بر تبلور هم‌افزایی در اقدامات شهرداری شیراز با دیگر دستگاه‌ها بیان کرد: تبلور این هم‌افزایی در برنامه‌های مختلف خود را نشان داده که می‌توان به برنامه‌های نظیر جشن متمرکز عید غدیر و برنامه‌های مناسبتی در ورزشگاه حافظیه، افطاری ماه رمضان و بسته‌های معیشتی اشاره کرد. او در ادامه به فعالیت‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی که به‌صورت هم‌افزایی انجام‌شده اشاره و بیان کرد: طی تفاهم‌نامه سه‌جانبه شهرداری، شورای اسلامی شهر و سپاه فجر فارس محرومیت‌زدایی از چهره محلات محروم در دستور کار قرار گرفت که در این راستا ۱۰۰ پروژه با اعتباری قریب به ۵هزار میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت که در این هفته شاهد افتتاح ۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰میلیارد ریال خواهیم بود. این مقام ارشد در مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز در این نشست بصیرتی جهاد تبیین که خدمات این نهاد تخصصی خدمات‌رسان تخصصی را در راستای رضایتمندی اجتماعی و امیدآفرینی تشریح می‌کرد که در جمع جمعی مقامات ارشد سپاه فجر فارس و فرماندهان حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری سخن می‌گفت، به دیگر اقدامات شهرداری شیراز در حوزه انضباط اجتماعی نیز اشاره داشت.
فرج‌زاده همچنین با اشاره به قرارگرفتن در ایام اربعین حسینی(ع) از هم‌افزایی برای خدمات‌رسانی موکب حضرت احمد بن موسی(ع) در نقطه مرزی شلمچه خبر داد و گفت: هم‌افزایی در راستای خدمات‌رسانی شهرداری شیراز به زوار اربعین در شیراز و همچنین مردم «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)» نیز در حال انجام است. معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس نیز که با همراهی امیر جاهدی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در ستاد تخصصی اقشار بسیج و شهرام قاسمی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس در این نشست بصیرتی حضور داشت، تصریح کرد: مردم قدردان تلاش شبانه‌روزی و خدمات‌رسانی شهرداری شیراز هستند. قاسم علی‌پور همچنین با بررسی اتفاقات و فتنه‌ها و جنگ‌هایی که دشمن در این چند دهه علیه انقلاب اسلامی در پیش ‌گرفته، پرداخت و اظهار کرد: جمهوری اسلامی با راهبرد مقاومت علیه همه فتنه‌ها و جنگ‌ها در ابعاد مختلف ایستاده است و امروز نیز با قدرت و بصیرت در جهاد تبیین علیه جنگ شناختی، پسانرم و جنگ روایت‌ها ایستاده‌ایم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی