[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری شیراز ستودنی است ، روزنامه شیراز نوین

در دیدار مدیریت شهری شیراز و آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب رئیس حوزه علمیه رضویه بر تقویت زیرساخت‌های ترویج علم و فرهنگ دینی تأکید شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، در دیدار مدیریت شهری شیراز و آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب رئیس حوزه علمیه رضویه بر تقویت زیرساخت‌های ترویج علم و فرهنگ دینی تأکید شد.
آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری و رئیس حوزه علمیه رضویه در این دیدار از تلاش‌های شبانه‌روزی و حرکت جهادی مدیریت شهری شیراز در راستای خدمت‌رسانی به مردم تقدیر و اظهار کرد: مدیریت جهادی ترکیبی از ایمان و تقوا، برنامه‌ریزی و کارآمدی در مسیر عدالت است و این نوع مدیریت در حرکت شهرداری شیراز جای تحسین دارد.
او‌ همچنین بر تعامل دوسویه مدیریت شهری و حوزه علمیه تأکید کرد و خواستار توجه به ارتقای زیرساخت‌های حوزوی به ویژه حوزه علمیه خواهران شد.
شهردار شیراز نیز در این دیدار بر گام رو به جلوی شهرداری این کلان‌شهر در تقویت زیرساخت‌های ترویج علم و فرهنگ دینی تأکید کرد.
محمدحسن اسدی با توجه به اهمیت زیرساخت‌های حوزه علمیه تصریح کرد: تعامل حوزه علمیه و مدیریت شهری در رویکرد فرهنگی شهر تأثیر بسزایی دارد؛ چراکه خدمت‌رسانی به شهروندان از وظایف ذاتی شهرداری است و ایجاد تعامل در این بستر در ابعاد خدمات‌رسانی فرهنگی و اجتماعی تأثیر بسزایی دارد.
محمدتقی تذروی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این دیدار که شهردار منطقه ۱۰ و مدیران کل حقوقی و املاک شهرداری شیراز نیز حضور داشتند، بر رویکرد تقویت زیرساخت‌های ترویج علم و فرهنگ دینی تأکید کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی