[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

به بهانه مشکلات، رؤیاهایم را رها نمی‌کنم، روزنامه شیراز نوین

محمدرضا جوکار- گروه ورزش
ورزشکاران در استان ما با مشکلات زیادی مواجه هستند و این مشکلات در عرصه ورزش بانوان به شکل عمیق‌تری خود را نشان می‌دهد. خیلی از ورزشکاران ممکن است به خاطر همین مشکلات از ورزش جدا شوند، اما ورزش فارس همواره تک‌ستاره‌هایی در مقاطع مختلف داشته است و در آینده هم خواهد داشت.
یکی از ورزشکاران استان که مشکلات موجود را پذیرفته و می‌خواهد با وجود همین سختی‌ها، رؤیاهایش را دنبال کند، یک دختر فوتسالیست است.
آزیتا افراسیابی درباره خود می‌گوید: 15ساله هستم و از هشت‌سالگی فوتسال را شروع کردم. آن زمان در سالن طباطبایی بازی می‌کردیم و مربی‌مان هم خانم غلامی بود.
این ورزشکار نوجوان ادامه داد: با تیم ارم پیمایش در سطح دسته دوم کشور بازی کرده‌ام که مربیگری این تیم را خانم رزمجویی برعهده داشت. در حال حاضر هم عضو باشگاه نوید شیراز هستم.من با تیم نوید شیراز به مربیگری خانم غلامی در مسابقات لیگ یک بزرگسال استان شرکت کردم و عنوان خانم گل و پدیده مسابقات را به خود اختصاص دادم.
وی در خصوص مسابقات رده جوانان شیراز گفت: در مسابقات جوانان با تیم نوید شیراز اعزام شدم و به عنوان تکنیکی‌ترین بازیکن و پدیده مسابقات معرفی شدم. سطح این مسابقات خیلی بالا بود.
افراسیابی درباره اهدافش در زندگی حرفه‌ای گفت: من هدف بزرگی در فوتسال دارم و این عناوینی که به دست آوردم در مقابل هدفم چیزی نیست و تازه اول راه هستم. برای رسیدن به آرزوهایم سخت تلاش می‌کنم تا آنها را به واقعیت تبدیل کنم. هدفم از فوتسال این است که به تیم ملی بروم و در بزرگ‌ترین تیم فوتسال دنیا بازی کنم.
این پدیده فوتسال در پاسخ به این سؤال که چه مشکلاتی در عرصه ورزش برای بانوان وجود دارد، گفت: مشکلات که زیاد هستند، ولی من نمی‌خواهم به بهانه این مشکلات، پا پس بکشم و از خواسته‌هایم دور بمانم. اما باید بگویم که واقعاً در سطح استان ما مشکل حامی و اسپانسر داریم. در باشگاه نوید شیراز بیش از ده بازیکن خوب حضور دارند، ولی به خاطر شرایط اقتصادی شاید نتوانند به اهدافشان دست پیدا کنند.
آزیتای نوجوان افزود: فوتسال بانوان واقعاً پیشرفت چشمگیری داشته و این باعث خوشحالی و افزایش انگیزه برای من به عنوان یک دختر فوتسالیست است و امیدوارم من هم بتوانم گامی در جهت این پیشرفت بردارم.
بازیکن خوب فوتسال بانوان شیراز در پایان ضمن تشکر ویژه از مربی خود، خانم غلامی، اظهار داشت: دوست دارم هیئت شهرستان و هیئت استان توجه بیشتری به فوتسال بانوان داشته باشند؛ به خصوص تیم‌هایی که هدفشان پرورش بازیکن است، نیاز به حمایت خیلی بیشتری دارند تا به کار خود ادامه دهند. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی