[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اشتیاق خدمت در اربعین داریم، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس از اعزام ۲۰ دستگاه خودرو شامل ۱۰ دستگاه کامیون و ۱۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک به همراه یک سرپرست به مرز مهران و ۷ دستگاه ناوگان به مرز شلمچه خبر داد و گفت: ناوگان اعزامی راهداری فارس برای ارائه خدمات بهتر به زائران به تجهیزات لازم مجهز هستند.
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای فارس، علیرضا راستیار در حاشیه مراسم بدرقه ناوگان ماشین‌آلات اعزامی راهداری فارس به مرز مهران گفت: ماشین‌آلات اعزامی راهداری فارس با تجهیزات کامل برای خدمات‌رسانی به زائران و مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در طرح اربعین ۱۴۰۲ به مرز مهران اعزام شدند.
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای فارس افزود: مطابق دستورالعمل‌های سازمان راهداری کشور و ستاد اربعین و از آنجایی که اداره‌کل راهداری به عنوان دبیر کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین مشخص شده و همچنین فارس به عنوان استان معین برای پشتیبانی مرزهای شلمچه و مهران تعیین گردیده، برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران عزیز تعداد ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری فارس با تجهیزات کامل از امروز در مرز مهران در استان خوزستان مستقر می‌شوند و تا پایان طرح اربعین نیز در این مرز حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه راهداران فارس در مرز شلمچه نیز با ۷ دستگاه ماشین‌آلات دیگر مستقر هستند، اضافه کرد: همان‌طور که در سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری در طرح اربعین آمده، «ما اشتیاق خدمت این راه را داریم» و راهداران فارس با تمام توان به خدمات‌رسانی مشغول هستند.
راستیار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تیم‌‌های اعزامی راهداری فارس با نظر مسئولان ستاد اربعین سازمان در مرزهای مهران و شلمچه سامان‌دهی و به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.
بر اساس این گزارش، در این مراسم معاونان و مدیران اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، مسئولان بسیج ادارات و کارکنان سپاه فجر فارس، فرماندهان یگان ویژه نیروی انتظامی استان و تنی چند از مسئولان و کارکنان اداره ماشین‌آلات اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای فارس نیز حضور داشتند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی