[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

فهرست تیم ملی اعلام شد ، روزنامه شیراز نوین

فدراسیون فوتبال فهرست جدید تیم ایران را در خروجی وبسایت خود قرار داد. به گزارش «ورزش سه»، باتوجه به پایان مسابقات لیگ برتر ایران در هفته چهارم، کادر فنی تیم ملی فهرست موردنظر بازیکنان را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد تا به این ترتیب لیست جدید امیر قلعه‌نویی در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.
تیم ملی در حالی به مصاف بلغارستان و آنگولا خواهد رفت که امید نورافکن، سید مجید حسینی و محمد کریمی به دلیل آسیب‌دیدگی در این مرحله از اردو حضور ندارند. همچنین سردار آزمون بعد از مصدومیت و انتقال جدید با تصمیم کادرفنی در این دو بازی تیم ملی را همراهی نخواهد کرد.
البته این لیست بعد از آخرین بازی باقی‌مانده لیگ برتر که بین استقلال خوزستان و تراکتور برگزار می‌شود، تکمیل خواهد شد و به عبارتی بازیکنان مورد نظر قلعه‌نویی از تیم پاکو خمس، بعد از این بازی اعلام می‌شوند.
لیست تیم ملی ایران به شرح زیر است: علی‌رضا بیرانوند(پرسپولیس)، پیام نیازمند  (سپاهان) و محمدرضا اخباری (گل‌گهر).
مدافعان: میلاد محمدی(آاک آتن)، احسان حاج صفی(آاک آتن)، رامین رضاییان(سپاهان)، صادق محرمی(دینامو زاگرب)، مرتضی پورعلی‌گنجی(پرسپولیس)، محمد دانشگر(سپاهان)، روزبه چشمی (استقلال)، حسین مرادمند(استقلال).
هافبک‌‌ها: علی کریمی(کایسری)، میلاد سرلک(پرسپولیس)، سعید عزت‌اللهی(وایله)، علی علیزاده(گل‌گهر)، سامان قدوس(برنتفورد) و احمد نوراللهی (الوحده)و
وینگر: وحید امیری(پرسپولیس)، محمد محبی(رستوف)، مهدی ترابی(پرسپولیس) و علی‌رضا جهانبخش (فاینورد).
مهاجمان: رضا اسدی(سپاهان)، مهدی طارمی(پورتو) و شهریار مغانلو(سپاهان).
همچنین سامان فلاح، الهیار صیادمنش، محمد امین حزباوی و یاسین سلمانی در اختیار تیم امید قرار گرفته‌اند. براساس اعلام فدراسیون فوتبال حسین کنعانی به دلیل اشتباه غیرفنی در بازی با ازبکستان در این اردو حضور نخواهد داشت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی