[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نخستین رونمایی از ارتش زرد مدل ۱۴۰۲، روزنامه شیراز نوین

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با در اختیار گرفتن چند بازیکن خوب که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند در فصل جدید لیگ آزادگان به مصاف حریفان می رود.
به گزارش ایرنا، چرخ فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان در فصل جدید از شنبه یازدهم شهریورماه به حرکت در می‌آید و در این روز تیم فجر شهید سپاسی شیراز میهمان تیم نفت مسجد سلیمان است که هر ۲ سابقه حضور در لیگ برتر را دارند.
*سودای لیگ برتر
شاگردان مهدی رجب زاده، سر مربی فجر شهید سپاسی شیراز که در لیگ دوره گذشته تا آخرین لحظه شانس صعود به لیگ برتر را داشتند که این اتفاق نیفتاد، اما فجری‌ها برای حضور در سطح اول فوتبال ایران با تدارک و جذب چند بازیکن خوب در این فصل سودای لیگ برتری شدن در سر دارند.
*بازیکنان جدید 
هفت بازیکن که سابقه حضور در لیگ برتر را داشتند به تیم فجر شهید سپاسی شیراز اضافه شدند که می‌توان به محمدرضا فلاحیان، هافبک فصل گذشته آلومینیم اراک، علی نجفی، بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز، عباس بوعذار، هافبک فصل گذشته صنعت نفت آبادان، علی غلام زاده، دروازه‌بان فصل گذشته فولاد، علی فتحی، بازیکن سابق تراکتورسازی، عرفان پورافراز، بازیکن سابق پیکان و ملوان انزلی و محمدعلی کاظمی اشاره کرد.
*جدا شدگان
حسین مهربان، احمدرضا زنده روح ، محمد رضا خدری، رضا خانی، فرزاد طیبی پور و سید جلال عبدی تاکنون از تیم جدا و راهی تیم‌های دیگری شدند.
*عزم راسخ
فجری‌ها برای اینکه شخصیت دسته یکی پیدا نکنند، قطعاً با حمایت سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر و کادر باشگاه می‌کوشند در این فصل با صعود به لیگ برتر کام هواداران این تیم شیرین کنند.زردپوشان شیرازی در لیگ برتر دوره بیست‌ودوم پس از هفت سال حضور یافتند، اما با چالش‌هایی مواجه شدند که سرانجامش سقوط به لیگ دسته یک بود، آنها دومین سال است که در لیگ دسته یک بازی می‌کنند و نباید اجازه دهند که در این رده باقی بمانند، چراکه آنها پیش‌تر حدود هفت سال از لیگ برتر دور بودند.
*بازی‌های خوب تدارکاتی 
فجری‌ها برای حضور قوی در لیگ دسته یک، پیش‌فصل خوبی را پشت سر گذاشتند و علاوه بر دوران بدنسازی، چند بازی تدارکاتی با تیم‌های سپاهان و ذوب آهن اصفهان و پرسیولیس تهران انجام دادند که ماحصل این دیدارها یک شکست برابر سپاهان با انجام یک بازی خوب، مساوی برابر ذوب آهن و شکست دادن سه بر یک تیم پرسپولیس قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بود؛ آنها نشان دادند که تیم خوبی را برای فصل جدید تدارک دیده‌اند.
*فهرست بازیکنان 
آرام عباسی، حامد بحیرایی‌، سعید زارع، عباس بوعذار، عرفان پور افراز، محسن سیفی، علی فتحی، علی نجفی، احمد محرابی، محمد علی کاظمی، محمد آژیر، حمید ملکی، داوود رجبی، محمد امیری فرد، احمدرضا دهداری، رضا مستعلی پور، علی غلامزاد، محمد رضا فلاحیان، سعید ایرانخواه، مهدی امیری و محمد حسین محمودی، بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی در فصل جدید لیگ دسته اول هستند.
گفتنی است، مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در فصل جدید با شرکت ۱۸ تیم از دهم شهریورماه سال جاری آغاز شده است.
تیم‌های فجر شهید سپاسی و شهر راز شیراز که امتیاز تیم آرمان گهر سیرجان را خریداری کرد، نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان هستند.
تیم‌های اول و دوم لیگ آزادگان در فصل جاری به لیگ برتر دوره بیست‌وچهارم صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می‌شوند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی