[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ویژه‌برنامه‌های شبکه فارس برای اربعین حسینی، روزنامه شیراز نوین

به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، صدا و سیمای فارس ویژه برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است. به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای فارس، علی دیانتی معاون سیمای فارس گفت: هم‌زمان با آغاز پیاده‌روی اربعین با اعزام گروه برنامه‌ساز به کربلا و استقرار در عمود 980 هر شب از استودیوی طریق الحسین(ع) رأس ساعت 22 برنامه زنده «چلچراغ» از شبکه فارس پخش می‌شود. معاون سیمای فارس ادامه داد: پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در شیراز روز چهارشنبه از ساعت 8 صبح به مدت سه ساعت به طور زنده از این شبکه پخش می‌شود. دیانتی با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی همه برنامه‌های شبکه فارس به طور ویژه به این مناسبت می‌پردازند، گفت: برنامه «صبح پارسی» با رویکرد اربعین حسینی هر روز از 8 صبح به مدت یک ساعت با بخش‌های مختلفی از جمله اطلاع‌رسانی در خصوص ترافیک مسیرهای عبور زائران حسینی و ارتباط زنده با کربلا پخش می‌شود. علی دیانتی بیان کرد: سه‌شنبه 14 شهریورماه نیز از ساعت 11 به مدت 30 دقیقه برنامه زنده «نگاه روز» با حضور حجت‌الاسلام قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با رویکرد ایام اربعین پخش می‌شود. معاون سیمای فارس گفت: ارتباط زنده با مرز شلمچه، سامرا، نجف و کربلا هر روز در چند نوبت در جدول پخش سیما قرار دارد و مخاطبان می‌توانند از این طریق با حال و هوای زائران اربعین در مسیر پیاده‌روی، زنده و مستقیم همراه شوند. مجید مجرد معاون صدای فارس هم گفت: ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «اربعین عاشقی» سیزدهم شهریورماه به مدت یک ساعت از ساعت 17:30 تا 18:30 و چهاردهم شهریورماه به مدت دو ساعت از ساعت 17:30 تا 19:30 زنده روی آنتن رادیو فارس می‌رود. معاون صدای فارس بیان کرد: روز اربعین برنامه «اربعین فراغ» به طور زنده از ساعت 17:30 تا 19:30 پخش می‌شود و برنامه کوتاه «به تو هر روز سلام» که از ابتدای هفته تا روز اربعین با پخش صحبت‌ها، دلگویه‌ها، خاطرات و آنچه مشاهدات زائران از این سفر معنوی است، مخاطبان خود را همراهی می‌کند.
غلامرضا عسکری معاون خبر صدا و سیمای فارس هم بیان کرد: زائران می‌توانند تصاویر دلخواه مورد علاقه خود را در مسیر پیاده‌روی اربعین از مرز تا کربلا به مدت 15 ثانیه به شماره شهروند خبرنگار 09176004965 ارسال کنند تا در بخش‌های مختلف خبری پخش شود. عسکری ادامه داد: پوشش پیاده‌روی اربعین در مسیر طریق الحسین(ع) با حضور خبرنگاران آزاد مستقر در این مسیر عاشقی، رویدادهای سطح استان، فعالیت‌های موکب‌های سطح استان، پیاده‌روی دلدادگان اربعین و ارتباط‌های متعدد زنده با گروه خبری اعزامی به کربلا در دستور کار است.
معاون فضای مجازی صدا و سیمای فارس نیز بیان کرد: در اربعین امسال پویش «دلدادگان» ویژه زائران و جاماندگان اربعین حسینی توسط این معاونت در حال برگزاری است و همچنین انتشار آثار رسانه‌ای زائران کوی حسین (ع)، گزارش‌های متعدد از زائران و موکب‌ها و تولید استوری‌موشن‌ها از دیگر اقدامات این حوزه است.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی